Respawn מכריזה על כותר Titanfall חדש – לניידים

משחק הפעולה המפורסם Titanfall הכולל לחימה עתידנית בשילוב רובוטים (Mechs), עתיד לקבל גרסה חדשה לפלטפורמות הניידות במהלך 2016. כך נמסר בהכרזה מאת Respawn, החברה שמאחורי המותג, שהוקמה על ידי ג’ייסון ווסט (Jason West) ו-וינס זמפלה (Vince Zampella) שפיתחו את סדרת Call of Duty ב-Infinity Ward.

זמפלה הוא גם ממקימי הסטודיו Particle City למשחקי מובייל, שאמון על פיתוח הכותר החדש לפלטפורמות ניידות. המשחק יופק בעזרת חברת Nexon, המומחית במשחקים חינמיים (Free To Play) ותעזור בהפצה המשחק לקהלים קיימים וחדשים, כך סיפר זמפלה בראיון לאתר Gamasutra.

לא נמסרו פרטים אודות המשחק עצמו: המשחקיות, אפשרויות למיקרוטרנזקציות ואף שם המשחק המלא, אינם ידועים בשלב זה. אולם Respawn ציינה בעבר את כוונתה לפתח את המותג, ואף שהוא לא יהיה אקסלוסיבי לקונסולות; על כן מעריכים ב-Eurogamer כי ייתכן שפיתוח כותר מובייל רומז לכותר עתידי עבור הקונסולות והמחשב האישי, בדומה לסדרת Fallout שקיבלה משחק מובייל טרם השקת המשחק הבא בסדרה, Fallout 4.

Titanfall שוחרר בשנה שעברה לקונסולות Xbox One, Xbox 360 ולמחשב האישי, וקיבל ביקורות חיוביות לרוב, אמנם היעדר קמפיין לשחקן יחיד צוין לרעה. כרגע המשחק נמצא בהנחה בחנות Xbox וב-Origin, וכל הרחבות המשחק ניתנות בחינם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים