דיווח: חיישן הצילום של ה-Xperia Z5 עשוי להופיע במכשיר הדגל Samsung Galaxy S7

אנו נמצאים במרחק חודשים בודדים מהכרזתו הקרבה של מכשיר הדגל הבא של סמסונג, Galaxy S7, וכראוי לכל מכשיר דגל בסדר גודל שכזה, חודשים אלו צפויים להיות עמוסי הדלפות, שמועות ודיווחים שונים. כעת, לאחר שהספקנו לקבל לא מעט פרטים אודות מפרטו הטכני, צץ ברשת מידע חדש בדבר מצלמת המכשיר.

דיווח חדש המגיע אלינו, כמו רבים מהחודשים האחרונים, באמצעות הרשת החברתית הסינית Weibo, גורס כי סמסונג נמצאת במגעים מול ענקית הצילום היפנית, סוני, זאת למען רכישתו ושילובו של חיישן הצילום IMX300 במכשיר הדגל Galaxy S7.

Sony Xperia Z5 Premium (צילום: גאדג'טי)
Sony Xperia Z5 Premium (צילום: גאדג’טי)

חיישן הצילום הנ”ל משולב במכשיר הדגל של חברת הטכנולוגיה היפנית, Xperia Z5, שהושק זה עתה בישראל, ומציג יכולות מרשימות במיוחד. למעשה, על פי אתר הצילום המוכר DxOMark, שבחן את המכשיר, מצלמת ה-Xperia Z5 הינה הטובה ביותר בשוק המובייל נכון לכתיבת מילים אלו.

על פי הערכות, סמסונג מנהלת משא ומתן מול החברה היפנית, אך זה נתקל בקושי רב כיוון שתוכניותיה הראשוניות של סוני היו לשמור על ה-IMX300 כבלעדי עבור מכשירי סדרת Xperia.

עם זאת, עסקי חיישני הצילום בחברה בדרכם להתנהל תחת חברה עצמאית הנפרדת מסוני מובייל, שאף רכשה זה עתה את חטיבת החיישנים של טושיבה. מכאן, ניתן להעריך כי זו תרצה להמשיך לקדם ולהגדיל את הכנסותיה, דבר בו שילוב החיישן ב-Galaxy S7 עשוי לסייע לא מעט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים