סמארטפון ה-LG V10 יושק בישראל בסוף נובמבר

LG V10

יממה בלבד לאחר שהודיעה על השקתו של מכשיר הנקסוס 5X, חושפת יבואנית מוצרי המובייל הרשמית בישראל, רונלייט דיגיטל, כי תשיק את הסמארטפון בעל שני המסכים, LG V10 בשבוע הרביעי של חודש נובמבר. את הסמארטפון תציג החברה במסיבת עיתונאים שתערוך ביום שלישי, ה-17.11, אז, ככל הנראה, תחשוף גם את מחירו בישראל.

מכשיר ה-LG V10 הוצג לראשונה בתחילת אוקטובר והציג עיצוב פרימיום הכולל מסגרת מתכתית סביב המסך ועמידות גבוהה בפני פגיעות בשל שילוב תקן MIL-STD-810 של הצבא האמריקאי. על מנת לבחון את עמידותו של המכשיר, ביצעה הנציגות הישראלית “מבחן נפילה”, אותו ניתן לראות בוידאו הבא:

ייחודו של המכשיר מגיע דרך שני אלמנטים נוספים – הראשון הינו מסך משני קטן הפועל תמיד וממוקם מעל התצוגה העיקרית. ייעודו של המסך הינו להצגת התראות מבלי לפתוח את המסך העיקרי במכשיר בכל עת. האלמנט השני בו השתמשה LG במכשיר ה-V10 הינה מצלמת סלפי כפולה בקדמת המכשיר. מדובר בשתי מצלמות 5 מגה-פיקסל המשמשות לצילום תמונות בעלות זווית רחבה יותר.

קריאה נוספת: כל הפרטים מההכרזה על LG V10

מפרטו הטכני של LG V10 כולל מסך Quantum IPS בגודל 5.7 אינץ’ ברזולוציית Quad HD ומסך משני בגודל 2.1 אינץ’ בפריסה של 160×1040 פיקסלים, מעבד בעל שש ליבות המשולב במערכת על שבב Snapdragon 808 מבית קוואלקום, זיכרון 4GB RAM, נפח אחסון בגודל 64GB הניתן להרחבה, סוללת 3000mAh הניתנת לשליפה ומאפשרת טעינה מהירה בתקן Quick Charge 2.0 ומצלמה ראשית בעלת חיישן 16 מגה-פיקסל ומייצב תמונה אופטי (OIS).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים