אפליקציית Inbox של גוגל תציע תשובות מוכנות מראש לכל אימייל

אפליקציית inbox, קליינט המייל החלופי של ג’ימייל, זוכה לשדרוג משמעותי מאוד שיוכל להקל על החיים של לא מעט משתמשים. העדכון האחרון של האפליקציה יכלול אפשרות להשיב למיילים באמצעות תבניות מוגדרות שיווצרו באופן אוטומטי.

אם לא הצלחתם להתרגש מהתיאור של העדכון בפסקה הראשונה, אל חשש, התבניות אינן הבשורה עצמה. מה שכל כך מיוחד בעדכון האחרון הוא הדרך בה תוצענה אותן תבניות קבועות. גוגל הסבירה כי התשובות שתופענה בפני כל משתמש יתבססו על ניתוח של התשובות הקודמות שלו ועל סמך הרגלי הכתיבה והסגנון האישי שלו. בנוסף לכל זה, כיאה לטכנולוגיה לומדת, ככל שהשימוש בפיצ’ר יגדל, כך תוצגנה תשובות מדויקות יותר שמתאימות לרוח המשתמש.

העדכון החדש יכול להגדיל את רמת הפרודקטיביות של כל משתמש ולחסוך זמן רב בניסוח תשובה מתאימה לכל מייל. אם האלגוריתם של גוגל יצליח ללמוד את סגנונו של המשתמש, ואנחנו בטוחים שהוא יצליח, הרי שכמעט שלא ניתן יהיה להבחין כי נוכחותו של אלגוריתם מעורבת בתשובה.

חשוב להדגיש כי לא מדובר בתשובות ארוכות ומנומקות שייקחו בחשבון פרמטרים מורכבים. השירות החדש יפעל בצורה הטובה ביותר עבור שאלות בסיסיות שאינן מצריכות תשובות מורכבות, שאלות שהתשובה אליהן צפויה ומורכבת ממספר מוגבל של אפשרויות סבירות.

השירות החדש יהיה זמין החל מהיום הן בגרסה למערכת ההפעלה iOS והן בגרסה למערכת ההפעלה אנדרואיד. התשובות האופצינליות, שלוש במספרן, יופיעו בחלקו התחתון של המייל והמשתמש יוכל לבחור אחת מהן כתשובה שתשלח. מוקדם לדעת אם השירות יפעל בעברית מאחר וכרגע הוא הודגם באנגלית, אך אין מן הנמנע כי הוא יפעל כשורה גם בשפת הקודש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים