מסע בין כוכבים תחזור לטלויזיה ב-2017

רשת הטלוויזה CBS שחררה הודעה רשמית המכריזה על סדרה חדשה בפרנצ’ייז הקלאסי, “מסע בין כוכבים” (Star Trek). הפרק הראשון של הסדרה ישודר ב-CBS ושאר הפרקים יועלו לשרות הסטרימינג של הרשת, שנקרא CBS All Access שמנוי עליו עולה כ-6 דולרים בחודש.

הסדרה החדשה תעלה לשידור בינואר 2017. אלכס קורצמן, שכתב את הריבוט הקולנועי שביים ג’יי ג’יי אברהמס בשנת 2009 (שבארץ קראו לו “סטארטרק”, כן, כן, במילה אחת) יחד עם רוברטו אורקי ואת סרטס ההמשך, “האויב בתוכנו – סטארטרק”, משנת 2013 עם אורקי ודיימון לינדלוף (שגם אותו ביים אברהמס) ישמש כמפיק. לסדרה החדשה לא יהיה כל קשר לסדרת הסרטים המחודשת, שהשלישי שבהם, Star Trek Beyond יגיע לאקרנים ב-22 ביולי 2016.

נכון לכתיבת שורות אלו אין מידע נוסף על אופי הסדרה, היכן היא תתרחש (חללית? תחנת חלל?) או על התסריטים. כמובן, שכמו הסדרות הקודמות, גם החדשה תיקח את הצוות To boldly go where no man has gone before.

הסדרה הקלאסית, שבשנה הבאה תציין 50 שנה לעלייתה לאוויר (זה היה ב-8 בספטמבר 1966) הציגה בפני העולם את החללית “אנטרפרייז” (שהיא ללא ספק אחת החלליות המוכרות ביותר בתרבות הפופ) ודמויות אייקוניות כמו קפטן ג’יימס טי. קירק (ווילאם שאטנר), מיסטר ספוק (לנארד נימוי), דוקטור מקוי (דפורסט קלי) צ’כוב (וולטר קואינג), מיסטר סולו (ג’ורג’ טאקיי), אוהורה (נישל ניקולס) ועוד, שהיו פרי מוחו של ג’ין רודנברי, היוצר שלה.

למרות ששרדה רק שלוש עונות ההשפעה שלה על עולם הטלוויזיה והקולנוע היתה עצומה. נעשו לסדרה במהלך השנים עוד ארבע סדרות בת, “מסע בין כוכבים: הדור הבא” (1987-1994), “חלל עמוק 9” (1993-1999), “וואייג’ר” (1995-2001) ו”אנטרפרייז” (2001-2005) וסדרת אנימציה, עם צוות הסדרה המקורית, ששרדה שתי עונות ב-1973-4.

הסדרה הנפיקה גם 12 סרטים ( Star Trek Beyond יהיה מספר 13) שהראשון שבהם יצא ב-1979.

*הפוסט פורסם לראשונה באתר מולטיוורס.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים