אפל: 66% מבעלי מכשירים התומכים ב-iOS 9 כבר התקינו את מערכת ההפעלה החדשה

iOS 9 על אייפון 6 ואייפון 4S (צילום: גאדג’טי)

במהלך חודש ספטמבר האחרון, לצד השקת צמד מכשירי הדגל iPhone 6S ו-iPhone 6S Plus, החלה אפל להפיץ את מערכת ההפעלה iOS 9, עליה הכריזה במהלך כנס WWDC שהתקיים לפני כחמישה חודשים. לאחר השקתה הרשמית, אמנם רשמה מערכת ההפעלה קצב אימוץ לא רע כלל, אך נראה היה כי זה נשאר מאחורי iOS 8 ו-7.

כעת, כחודשיים לאחר מכן, מפרסמת אפל את נתוניה הרשמיים בנושא ומוסרת ש-iOS 9 מותקנת כיום כבר על למעלה מ-66% מהמכשירים התומכים. מה שהיווה לגורם מזרז בקצב האימוץ של מערכת ההפעלה ניתן לשייך לשחרורה של iOS 9.1 לפני כשבועיים, שהביאה למשתמשים, בין היתר, לא מעט תיקוני באגים וחבלי לידה.

iOS 9 Adoption Rate

את הדברים אנו מקבלים באמצעות אתר האינטרנט של החברה, שם פורסמה תמונה המתארת את חלוקת מכשירי האייפון, אייפוד טאץ’ ואייפד של אפל, בהתאם למערכת ההפעלה הרצה עליהם. ע”פ תמונה זו, iOS 8 נשארת הרחק מאחורי מחליפתה, כשנשארת על גבי 25% מהמכשירים בלבד. תשעה האחוזים מהמכשירים מריצים כיום את מערכת ההפעלה iOS 7 או הקודמות לה.

כך, נראה ש-iOS 9 מביסה את iOS 8 בכל הנוגע לקצב האימוץ, למרות ההערכות הראשוניות. לאלו מאיתנו שהספיקו לשכוח, iOS 8 הצליחה להגיע ל-64% מהמכשירים “בלבד” במהלך חודש דצמבר של השנה שעברה, כאשר הגיעה ל-68% רק בתחילת 2015.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים