PayBox מודיעה על גיוס של מיליון דולר בהובלת הקרן Moneta Seeds

חברת Paybox הודיעה היום על השלמת סבב גיוס נוסף בו הצליחה לגייס סכום כולל של מיליון דולר. את הגיוס הובילה קרן Moneta Seeds ושותפיה האסטרטגיים וכחלק מתהליך ההשקעה יצטרף לדריקטריון החברה אדורם געש כנציג הקרן.

אפליקציית PayBox הושקה לפני קצת יותר משנה ובאה לפתור את תהליך המייגע של איסוף כסף בין חברים. PayBox פיתחה ממשק נוח ופשוט בו ניתן לפתוח קבוצה עבור אירוע כלשהו ואז להזמין את החברים שלוקחים חלק באירוע וצריכים לשלם גם. מרגע פתיחת הקבוצה, כל משתמש יכול להכניס את חלקו בסכום ולשלם באמצעות כרטיס אשראי. ניתן אף לעקוב אחר הנעשה עם הכסף והכי חשוב – לגלות מי מחברי הקבוצה טרם שילם.

מאז ההשקה השתתפה PayBox בתוכנית האקסלרטור של סיטי-בנק בישראל ובתוכנית Mass Challenge בלונדון, תכנית שעתידה לראשונה להיפתח גם בישראל. מלבד זאת, PayBox סלקה/העבירה עד כה למעלה מ-10,000,000 שקלים​ בישראל וקיימה מעל 60,000 עסקאות אשר בוצעו על ידי לקוחות. לא פחות חשוב מכך, עשרות אלפי משתמשים נרשמו לשירות ועושים בו שימוש פעיל.

כספי הגיוס הנוכחי יסייעו לחברה לשפר את המוצר הקיים שלה ולהציע כלים ושירותים נוספים לקהילת המשתמשים של PayBox. בנוסף לכך, PayBox תפעל בכדי להעמיק את שירותיה בארץ ותשקוד על השגת דריסת רגל בשוק האנגלי.

מלבד השוק האנגלי יש לחברה עוד לא מעט שאיפות לעתיד. אודי ליברמן, סמנכ”ל השיווק של PayBox, סיפר כי החזון של החברה הוא “להפוך לשחקנית דומיננטית בשוק הטכנולוגיות הפיננסיות באירופה. בדרך לשם אנו מתכננים לגעת במגוון נושאים בתחום הפיננסי, מלבד תשלומים. החזון הגדול הוא למעשה לגעת בשלושה תחומים שנוגעים לטכנולוגיות פיננסיות: תשלומים, הלוואות והשקעות חברתיות. אמנם הצמיחה מתחילה מהמקום שהכי כואב למשתמשים כעת – תשלומים, ובדגש על תשלומים קבוצתיים“.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים