מסתמן: HTC One X9 יציע מפרט ממוצע בלבד ויופנה לשוק הביניים

HTC One X9

מוקדם יותר השבוע נחשפה תמונת כרזה של סמארטפון מבית HTC העונה לשם One X9, ומידע שהגיע דרך האתר No Where Else, אך מקורו בסין, העיד על כך שהמכשיר יופנה לשוק הגבוה ויציע מפרט מתקדם במיוחד. עם זאת, אחד מן המדליפים הבולטים ביותר בעולם המובייל מפרסם ציוץ חדש בחשבון הטוויטר הרשמי שלו ומשנה את התמונה.

אוון בלאס, המוכר בכינויו Evleaks, הביא אלינו אינספור הדלפות בשנים האחרונות, כאשר מרביתן התבררו, בסופו של דבר, כנכונות. זה עתה מפרסם המדליף הודעה חדשה בחשבון הטוויטר שלו, שם מוסר כי כל הדיווחים אודות מפרטו הטכני של ה-One X9 אינם נכונים.

לצד דברים אלו, מעדכן אותנו בלאס במפרט המכשיר האמיתי, לטענתו: מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD, מערכת על שבב מבית מדיה-טק מדגם שאינו ידוע, סוללה בעלת קיבולת 3,000mAh ומערך זיכרון מינימלי הכולל זיכרון 2GB RAM ו-16GB אחסון.

המכשיר, שמקבל את שם הקוד E56, יציע לדברי בלאס מערך צילום הכולל חיישן ראשי ברזולוציית 13 מגה פיקסל עם מייצב תמונה אופטי (OIS) ומצלמת סלפי משנית בעלת חיישן UltraPixel ברזולוציית 4 מגה פיקסל. על פי מקור אחר, HTC One X9 יושק ברבעון הראשון ל-2016, כחודשיים לפני השקת מכשיר הדגל הבא של החברה, One M10.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים