עדכון ה-Xbox One: “העדכון המשמעותי ביותר לקונסולה אי פעם”

מיקרוסופט החלה בהפצת עדכון התוכנה החדש ל-Xbox One, שיישלח לגיימרים בעלי הקונסולה בפעימות בכל רחבי העולם. העדכון, שמשקלו 1.15 גיגה-בייט, יירד אוטומטית למכשירכם אם הוא מכוון לכך – אחרת, תיאלצו להורות לקונסולה לבצע את העדכון באופן ידני. לחלופין, אם המכשיר לא עבר את תהליך העדכון עד ל-23 בחודש, תקבלו על כך תזכורת בזמן שימוש בקונסולה.

אז מה חדש בעדכון הזה, ומדוע הוא כה מהותי? ראשית, העדכון מביא את Windows 10 לקונסולה וקובע אותה כמערכת ההפעלה של המכשיר. בנוסף כלולה האפשרות לתאימות לאחור, כך שלראשונה יוכלו שחקני Xbox One להריץ מגוון של משחקי Xbox 360, אותם רכשו בעבר, מבלי להזדקק לקונסולת הדור הקודם. מעבר לכך מהנדסי מיקרוסופט ערכו שינויים מהותיים לממשק המשתמש והבליטו אפשרויות שהיו “קבורות” בתפריטים.

זהו אכן עדכון גדול. למעשה, מיקרוסופט נאלצה לבדוק אותו על נסיינים במשך חודשים ארוכים. מייק ניקולס (Mike Nichols) מבית מיקרוסופט מסר בראיון ל-Gamespot:

זהו כנראה העדכון הגדול ביותר שביצענו לקונסולה אי פעם, או שמישהו ביצע לקונסולה אי פעם.

השקת העדכון לפני עונת החגים בארה”ב אינה מקרית. מיקרוסופט זקוקה לדחיפה אל מול סוני המתחרה. נראה כי העדכון החדש עונה על הדרישה: “השילוב של שני הדברים הללו – הממשק החדש והתמיכה במשחקי Xbox 360, להשיק את שניהם יחד עם ליין המשחקים הכי מוצלח שהיה לנו, זה קומבו של של משחקים מעולים ושיפורים לפלטפורמה שלנו“, אומר ניקולס.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים