Twilight Princess מקבל חידוש HD ל-Wii U

נינטנדו הודיעה באמצעות תכנית Nintendo Direct על חידוש ל- Legend of Zelda: Twilight Princess שיקבל גרסת HD חדשה ונוצצת. סדרת Legend of Zelda זוכה לאהדת המעריצים ומהווה עבור חלקם סיבה משמעותית לרכישת קונסולה של נינטנדו.

Twilight Princess, אחד הכותרים הבולטים בסדרת Legend of Zelda, יצא ב-2006 בתור כותר זלדה האחרון עבור קונסולת ה-GameCube, ובו זמנית בתור משחק השקה למחליפתה, קונסולת ה-Wii. המשחק זכה להערכה רבה הן בין מבקרים והן בין שחקנים, והוא נמנה בין המשחקים האהובים בסדרה על ידי רבים.

כעת מצהירה נינטנדו כי המשחק יצא בגרסה מחודשת ומלוטשת למכשיר ה-Wii U, ב-4 במרץ 2016. לא הוזכרה גרסה ל-NX, הקונסולה הבאה של נינטנדו, אך השקה מקבילה בשתי קונסולות בהחלט אפשרית, בדומה לגרסה המקורית של המשחק.

the-legend-of-zelda-twilight-princess-hd-is-real-launches-in-march-144736639198

בנוסף לשדרוג הגרפי שיקבל המשחק, מנינטנדו נמסר ש-Twilight Princess יכיל פיצ’רים חדשים בשילוב Amiibo של משחקי Legend of Zelda. ה-Amiibo הם צעצועים של גיבורי משחקי נינטנדו, שבבסיסם שבב איתו קונסולת ה-Wii U מתקשרת. אחד מצעצועי ה-Amiibo החדשים שיושקו יהיה בדמות Wolf Link, צורת הזאב של לינק – גיבור משחקי זלדה. קונסולת ה-Wii U תזהה את Wolf Link ותתקשר איתו במסגרת המשחק.

לבעלי ה-Wii U חסרי הסבלנות, שני משחקי זלדה מקונסולת ה-DS זמינים כעת למשחק עבור ה-Wii U: אלו הם Spirit Tracks ו-Phantom Hourglass , וניתן להשיגם בחנות המקוונת של נינטנדו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים