iFixit: ה-Apple Pencil מכיל את לוח האם הקטן ביותר שנראה אי פעם

אתר iFixit, הבוחן את רמת יכולת התיקון של מוצרי מחשוב ומובייל, החליט שלא לפסוח על עט הסטיילוס אותו הציגה אפל לצד טאבלט ה-iPad Pro. לאחר שפורק ה-Apple Pencil לחלקיקים, קבע האתר באופן חד משמעי: לוח האם המשולב בו הינו הקטן ביותר שאיי פעם עבר במשרדיהם.

מתחת למעטה הפלסטיק שעוטף את העט, גילה האתר כי בפנים מכוסים כל רכיביו במעטה מתכת מלא. מתחת לכיסוי המתכת, שולטת על חלק ניכר ממשטח העט סוללת ליתיום-יון. לוח האם הקטנטן של העט, ששוקל גרם אחד בלבד, מתחבא גם הוא בנבכי הכיסוי, כאשר הוא מקופל ל-2 על מנת לצמצם את השימוש בנפח העט.

רכיב נוסף ב-Apple Pencil הוא קצה העט, שמשלב שבב ייעודי המסייע לאייפד לזהות את עוצמת הלחיצה על גבי המסך וכן את הזווית בה נוגע המשתמש עם העט במסך.

כשזה נוגע לאופי התיקון, מקבל הסטיילוס של אפל ציון של 1 מתוך 10 עבור קלות התיקון, כשב-iFixit אף מציינים שהוא “לא נועד לפתיחה או תיקוןואין אפשרות לפתוח אותו מבלי לגרום לנזק בלתי הפיך. כמו כן, מציין האתר שסוללת המכשיר לא ניתנת להחלפה כלל.

Apple-Pencil-Teardown-ifixit-2

ה-Apple Pencil הוצג בספטמבר האחרון, כאחד משני מהאביזרים הנלווים היחידים אותם עיצבה ופיתחה אפל בעצמה. לפי החברה, הוא יספק 12 שעות פעילות, ונטען לחלוטין במהירות מרשימה של 15 דקות בלבד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים