בוטלה השקת שעון ה-LG Watch Urbane 2 LTE ברחבי העולם

כשבוע בלבד לאחר שהחלה השקתו הרשמית, מבטלת LG את הפצת שעונה החכם החדש, LG Watch Urbane 2nd Edition LTE, ברחבי העולם, בעקבות תקלת חומרה קריטית שהתגלתה באחד מן השלבים האחרונים של בחינות צוות מהנדסי בקרת איכות המוצרים בחברה.

בין הראשונות לבטל את ההשקה הייתה מפעילת הסלולר האמריקאית, AT&T, שמיד סיפקה ללקוחותיה החזר כספי מלא עבור השעון החדש. לאחר ש-Verizon עצרה גם היא את מכירות השעון, שחררה LG הודעה רשמית בנושא.

בהודעה מסרה היצרנית הדרום קוריאנית כי בשלב מאוחר של בקרת האיכות, גילו מהנדסיה כי דגם ה-LTE של Watch Urbane 2 מגיע עם תקלת חומרה קריטית שמשפיעה על השימוש היום-יומי. בעקבות כך, החליטו בחברה לבטל באופן מיידי את השקת השעון ברחבי העולם. LG מדגישה כי אינה יודעת האם השעון איי פעם יחזור למכירה ומוסרת שסוגייה זו תוכרע בהמשך הדרך.

הודעת LG הרשמית כפי שנשלחה ל-Android Police:

מאוחר בתהליך בקרת האיכות של ה-LG Watch Urbane 2nd Edition LTE, מהנדסינו הבחינו בתקלת חומרה שמשפיעה על השימוש היום-יומי במכשיר. לאחר חקירה מעמיקה, התקבלה ההחלטה לבטל את השקת ה-Urbane 2nd Edition LTE עקב אופיה המסובך של התקלה. אם המכשיר יהיה זמין (לרכישה) בעתיד יוחלט מאוחר יותר.

דגם ה-LTE של ה-Urbane 2 הינו שעון ה-Android Wear הראשון איי פעם שמגיע עם תמיכה מלאה בקישוריות סלולר, כפי שהכריזה גוגל מוקדם יותר החודש. כך, לפחות בינתיים, ייתכן שיקח עוד קצת זמן עד אשר נראה שעון אנדרואיד חכם נוסף בעל תמיכה בקישוריות זו.

יש להדגיש כי נכון לרגעים אלו מדובר על דגם ה-LTE בלבד, ודגמי השעון ללא קישוריות הסלולר צפויים להמשיך להימכר כרגיל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים