דיווח: מכשירי סדרת Galaxy A ב-2016 ישלבו קורא טביעות אצבע

קיר סמארטפונים של סמסונג צילום: גאדג’טי

מלבד סדרות הדגל המרשימות שלה, המציעות מפרט מתקדם ועיצוב פרימיום מרשים, מתחזקת סמסונג מגוון סדרות סמארטפונים נוספות, הפונות לשוק הבינוני והנמוך. כחלק מן המפרט המשונמך, לפחות בהשוואה למכשירי הדגל שלה, לא שילבה החברה במרבית מכשירי השוק הנמוך והבינוני חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע.

כעת, על פי סדרת דיווחים חדשה, ייתכן מאוד כי תמונה זו תשתנה בקרוב. אנטוניו מונקו, עיתונאי טכנולוגיה באתר HDBlog, פרסם בעמוד הטוויטר שלו ציוץ חדש בו הוא מציין כי כל מכשירי סדרת השוק הבינוני, Galaxy A, שיושקו ב-2016, ככל הנראה, יציעו חיישן ביומטרי בדמות קורא טביעות אצבע.

את דברים אלו מחזק דיווח שמגיע מידי אתר The Korea Herald, שמוסר כי “סמסונג מתכננת לשלב חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע בדגמי סמארטפונים מוזלים“.

הצצה לאחור

צעד זה תבצע החברה על מנת להגדיל את השימוש בשירות התשלומים הדיגיטלי אותו השיקה מוקדם יותר השנה, Samsung Pay. כיום, מאפשר שירות זה למשתמשיו לשלם ישירות מהסמארטפון, בתהליך הדורש כחלק ממערך ההזדהות, את זיהוי טביעת האצבע שלהם.

לעת עתה, מספר מצומצם בלבד של מכשירים תומכים בשירות, ביניהם Galaxy S6 ו-Note 5, כך שעל מנת להפיץ את S-Pay באופן נרחב הרבה יותר, תדרש סמסונג לשלב את יכולות הזיהוי הביומטרי גם במכשירי שוק הביניים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים