דיווח: אפל תבצע שימוש במסכי OLED במכשירי האייפון בשנת 2018

קונספט למכשיר הדגל Apple iPhone 7 קונספט למכשיר הדגל Apple iPhone 7 (קרדיט: OvalPicture)

לאחר שהחלה לבצע שימוש בפאנל תצוגה מסוג OLED עבור שעונה החכם, עשויה אפל לבחור בפאנל המתקדם גם עבור דגמי האייפון שיושקו במהלך 2018, כך מוסר דיווח חדש של אתר Nikkei Asian Review.

מאז השקתו בשלהי 2007 ועד היום, ביצעה אפל שימוש בפאנלים מסוג LCD עבור מכשירי האייפון על כל דגמיהם, אך עם זאת, ההתקדמות שנעשתה בשנים האחרונות הפכה טכנולוגיה זו למיושנת למדי. בהתאם לכך, מוסר הדיווח כי אפל תבחר בצגי OLED המתקדמים כחלופה האולטימטיבית עבור דורות האייפון הבאים.

קריאה נוספת: LG משקיעה 8.5 מיליארד דולר בפיתוח קו ייצור חדש למסכי OLED

עוד נמסר כי אפל כבר החלה לעדכן את ספקיה כי היא מעוניינת להתקדם לצגי OLED עבור האייפונים, אך בשלב הראשון יושקו המכשירים כשחלקם עוד מבצעים שימוש במסך LCD, זאת בעקבות הביקוש הרב. צגים אלו יסופקו על-ידי שותפותיה הוותיקות של החברה, סמסונג ו-LG, שאחראיות על אספקת מסכי שעון ה-Apple Watch, בו מתבצע שימוש בטכנולוגיה זו כיום.

לצד יתרונות מסכי OLED, המתבטאים בצריכת חשמל נמוכה, צבעים מדוייקים ועוד, ישנם לא מעט חסרונות, כשבראשם נמצאת עמידות נמוכה לטווח הרחוק. לשם כך, תחבור אפל ליצרניות המסכים על מנת לבחון האם יוכלו להתגבר על חסרונות אלו ולספק מסכים שישארו בשיאם לאורך זמן רב.

המסכים בטכנולוגיית OLED יגיעו, ככל הנראה, אך ורק עם דגמי ה-iPhone 8 או iPhone 8S, כך שלאפל ושותפותיה יש לא מעט זמן להתגבר על המכשולים הרבים העומדים בפניהן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים