מערכת ההפעלה CyanogenMod 13 זמינה כעת להורדה עבור שלל מכשירים

CyanogenMod

גרסת מבוססת Andoid Marshmallow של מערכת ההפעלה האלטרנטיבית CyanogenMod זמינה כעת להורדה עבור שלל מכשירים.

CyanogenMod היא מערכת הפעלה אלטרנטיבית (הקרוייה גם ROM) והיא מהווה גרסה מותאמת של מערכת ההפעלה הפופולרית אנדרואיד. בבסיסה עומדת מערכת Android AOSP, האנדרואיד הנקי וה-“טהור” שמותקן על שלל מכשירי הנקסוס לדורותיהם. CyanogenMod משלבת שלל יכולות התאמה אישית המוטמעות בתוך גרסת אנדרואיד נקייה, ליצירת חווית שימוש מהירה, נקייה ועוצמתית הקורצת למשמתמשים מתקדמים.

Android-Marshmallow-6.0

מספרה של הגרסה החדשה הוא 13 (M, האות ה-13 באלפבית האנגלי) והיא משלבת את יתרונותיו הרבים של עדכון Android Marshmallow יחד עם יכולות ההתאמה הנרחבות של CyanogenMod. בשלב זה זמינות להורדה רק גרסאות ליליות (Nightly), המיוצרות באופן אוטומטי מידי לילה עם כל השינויים העדכניים. המחסור בבדיקות מבטיח חוויה רצופת באגים המיועדת רק למשתמשים נועזים ומנוסים. עם הזמן, יציבותן של גרסת ה-Nightly תשתפר וישוחררו גם גרסאות Snapshot חודשיות ויציבות יותר.

הגרסה החדשה זמינה בשלב זה למספר מצומצם של מכשירים, ביניהם מכשירי ה-OnePlus One, ה-LG G4, וה-Nexus 7 2013. ב-CyanogenMod מבטיחים להרחיב את מאגר המכשירים הנתמכים במהרה ומצפים לשחרר גרסה יציבה עד חודש ינואר של שנת 2016.

לאתר Cyanogenmod


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים