עכשיו בישראל: Apple iPad Pro במחיר התחלתי של 3,799 שקלים

Apple iPad Pro

כמעט שלושה חודשים לאחר שהוכרז, ושבועות בודדים לאחר השקתו בארה”ב, משיקה יבואנית מוצרי אפל בישראל, איידיגטל (אייקון גרופ), את הטאבלט הגדול והמתקדם ביותר מבית אפל, iPad Pro.

בהודעה לעיתונות ששחררה רשת החנויות, מסרה כי בימים הקרובים יחל הטאבלט להיות זמין בחנויות החברה ברחבי הארץ, ויוצע במחיר של 3,799 שקלים המתייחס לדגם הבסיסי עם 32 גיגה-בייט אחסון וקישוריות WiFi בלבד.

איילת צרפתי רוזן, מנכ”לית iDigital, מסרה במעמד ההשקה:

אנחנו גאים להיות הראשונים להביא את בשורת ה-iPad Pro החדש לישראל. הוא לא פחות מיצירת מופת שתגדיר מחדש את מה שחשבנו עד כה על השימוש ב-iPad.

נכון לרגעים אלו טרם העלתה איידיגטל את עמוד המוצר של האייפד פרו לאתר האינטרנט שלה, כך שמחירם של דגמי ה-128GB והדגמים עם קישוריות סלולר ו-WiFi טרם ידועים. אלו יחשפו, להערכתנו, בימים הקרובים עם הפיכתם לזמינים לרכישה.

בשלב זה משיקה החברה את הטאבלט בלבד, ללא צמד אביזרי הדגל Apple Pencil ו-Smart Keyboard, אך אלו צפויים להגיע בהמשך.

טאבלט או מחשב נייד?

iPad Pro (מקור: יח"צ אפל)
iPad Pro (מקור: יח”צ אפל)

האייפד פרו הינו אחד מן הטאבלטים החזקים והמתקדמים ביותר הזמינים כיום בשוק, כאשר ביצועיו , הן ביכולות הגרפיקה והן בביצועי העיבוד, גוברים אף על אלו של מחשבים ניידים מן השורה הראשונה, כדוגמת ה-Surface Pro 4 שהוכרז לאחרונה.

הוא כולל מסך 12.9 אינץ’ בעל רזולוציית 2048×2732, היוצרת צפיפות פיקסלים של 264ppi, ארבעה רמקולים סטריאופוניים שיספקו חווית מולטימדיה מוגברת וכמובן, מעבד Apple A9X שיציע ביצועי עיבוד טובים ב-80% וגרפיקה טובה ב-90%, בהשוואה ל-iPad Air 2.

כמו כן, משלב האייפד פרו מצלמה אחורית ברזולוציית 8 מגה פיקסל ומצלמת Face Time קדמית ברזולוציית 1.2 מגה פיקסל ויכולות צילום וידאו ב-HD 720P. את המקלדת ועט הסטיילוס מציעה אפל במחיר של 169 ו-99 דולר, בהתאמה, כך שבעת שיושקו, אנו מעריכים כי מחירים בישראל יהיה לא זול במיוחד.

מה איתכם? האם תשליכו הצידה את מחשבכם הנייד למען האייפד פרו?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים