מכשיר הסמארטפון Nexus 6P יגיע לישראל ב-20 בדצמבר

נקסוס 6P נקסוס 6P

מכשיר הנקסוס הראשון מבית חברת וואווי, Nexus 6P, שנוצר כחלק משיתוף פעולה עם גוגל, יעשה דרכו לישראל ב-20 בדצמבר דרך היבואנית הרשמית, אלפא טלקום. על מכשיר הסמארטפון הכריזו גוגל ו-Huawei בסוף חודש ספטמבר לצד דגם ה-Nexus 5X מבית LG, זה כבר נמכר בישראל מאז החודש שעבר.

מחירו של הנקסוס 6P עדיין לא נחשף ויפורסם באופן רשמי עם השקתו ב-20.12, אולם על-פי מחירו של המכשיר בארה”ב, העומד על 499 דולר עבור דגם הבסיס בעל נפח אחסון בגודל 32 גיגה, ניתן להעריך שמחירו בישראל יעמוד בין 2900-3000 שקלים. באשר לדגמים היקרים יותר בעלי נפח אחסון של 64 גיגה ו-128 גיגה, טרם ידוע אם יגיעו גם הם לארץ.

הנקסוס 6P הינו המכשיר הראשון בסדרת הנקסוס של גוגל המגיע במבנה מתכתי מלא. הוא כולל מסך 5.7 אינץ’ המצופה בזכוכית המגן Gorilla Glass 4 מבית חברת קורנינג ומציע תצוגה ברזולוציית Quad HD היוצרת צפיפות של כ-515 פיקסלים לאינץ’ בודד, ובגבו ממוקם חיישן ביומטרי לקריאת טביעות אצבע.

מפרטו הטכני של המכשיר כולל מעבד בעל שמונה ליבות הפועלות בתדר מירבי של 2.0GHz. המעבד משולב במערכת על שבב Snapdragon 810 בגרסה 2.1 מבית קוואלקום ולצידו נמצא זיכרון עבודה בנפח 3GB RAM, רכיב אחסון בגודל 32/64/128GB ללא אפשרות הרחבה וסוללה בעלת קיבולת 3,450mAh שאינה ניתנת לשליפה.

Nexus 6P
Nexus 6P

מערך הצילום במכשיר כולל חיישן 12 מגה-פיקסל במצלמה הראשית הממוקמת בגבו, זו מאפשרת צילום וידאו באיכות 4K, כאשר לצידה ממוקמים חיישן פוקוס לייזר מהיר ומבזק (פלאש) LED בעל שתי טמפרטורות צבע. בחלקו הקדמי של הנקסוס 6P תמצאו מצלמת סלפי בעלת חיישן 8 מגה-פיקסל עם עדשה רחבה, דרכה ניתן לצלם סרטוני וידאו באיכות Full HD 1080P.

המכשיר מצוייד במחבר מסוג USB-C המאפשר טעינה מהירה ויגיע באופן מובנה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת מרשמלו 6.0, כאשר בניגוד למכשיריה האחרים של וואווי, יכלול הנקסוס 6P את הממשק הבסיסי (ונילה) של אנדרואיד ולא את ממשק המשתמש המותאים Emotion UI מבית וואווי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים