דלף לרשת: Samsung Galaxy A9 יגיע עם פלטפורמת Snapdragon 620 וסוללת 4,000mAh

Galaxy A9 Leak

ענקית הסמארטפונים והטכנולוגיה הדרום קוריאנית, סמסונג, חשפה בעמוד ה-Weibo הרשמי שלה, המשוייך לסמסונג סין, כרזת פרסום המציגה את מכשירי הפרימיום לשוק הביניים Galaxy A5 2016 ו-Galaxy A7 2016 שהוכרזו לא מכבר, לצד סמארטפון נוסף עליו לא חשפה דבר – Galaxy A9.

את הפרטים הביא אתר SamMobile, שהבחין בתמונה אותה פרסמה סמסונג סין ברשת החברתית, ושם נראה ה-Galaxy A9 כשהוא מגיע עם מסגרת מתכתית מרשימה בצבע זהב ורוד, בדומה ל-iPhone 6S.

נוסף על כך, באותה תמונה חשפה סמסונג פיסות מידע ממפרטו הטכני של המכשיר, כשציינה שהוא יגיע עם מסך 6 אינץ’ ברזולוציית Full HD סטנדרטית, לצד סוללה בעלת קיבולת לא קטנה של 4,000mAh. מלבד זאת, נראה שה-A9 יגיע עם מצלמת 8 מגה פיקסל קדמית, וחיישן ברזולוציית 13 מגה פיקסל עבור המצלמה האחורית.

בדיווח אחר שנחשף לפני שעות אחדות, נמסר שהסמארטפון ינוע על גבי מערכת על שבב מסוג Snapdragon 620 בתדר ליבה מירבי של 1.8GHz, לצד 3GB RAM ו-32 גיגה-בייט נפח אחסון. עוד יופיע במכשיר קורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע שיוטמע בכפתור הבית, וכן תמיכה בשירות התשלומים הדיגיטלי Samsung Pay. פרטים אלו הוצגו קודם לכן בדיווח קודם שפורסם בנושא.

ה-Galaxy A9 צפוי לראות אור באופן רשמי מאוחר יותר החודש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים