XROS תציע שירות מסרים מידיים שיתרכז כולו בפן העסקי

XROS

אפליקציית וואטסאפ הפכה לאלמנט מאוד משמעותי בחיינו: חברים, משפחה, קבוצות חשובות – כולם שם ועם כולם אנחנו מדברים בוואטסאפ. הבעיה מתחילה כאשר השימוש בוואטסאפ מתחיל לגלוש גם לעבודה ולאט לאט צוותים ועובדים עוברים לעשות שימוש בוואטסאפ גם בחייהם המקצועיים, מה שיוצר טשטוש גבולות בין העבודה והחיים הפרטיים. סטארטאפ ישראלי חדש בשם XROS מציעה פתרון שיאפשר לעשות את ההפרדה בין שני העולמות.

XROS הוא בעצם שירות מסרים מידיים שחרט על דגלו להיות כלי התקשורות העיקרי בין גורמים שונים בעבודה וגורמים עסקיים בכלל. XROS מציע את כל הפיצ’רים המוכרים: שיחות פרטיות, קבוצת משתמשים, שליחת קבצים ועוד.

הייחודיות של XROS היא העובדה שאין צורך במספר טלפון כדי ליצור שיחה, כל שיש לעשות הוא להזין את פרטי המייל של הנמען. מיד לאחר מכן תשלח לתיבת הדואר הזמנה להמשך השיחה, שתפנה לחלון בדפדפן בו יתחיל הצ’אט. היתרון הגדול של XROS הוא ששני גורמים יכולים להתחיל לנהל שיחה תוך מספר שניות וזאת ללא הורדת אפליקציה מסוימת או הרשמה מייגעת לשירות כלשהו.

XROS זמינה גם בממשק ווב ולצד זו קיימות גם אפליקציות לאנדרואיד ולאייפון. בנוסף לאפליקציות למובייל, XROS כוללת גם גרסאות דסקטופ שניתן להוריד הן למק והן לווינדוס. אם הנמען אכן מועניין להמשיך את השיחה בצורה נוחה יותר, שכוללת אפשרויות נוספות, ניתן להוריד את אחת האפליקציות ולהמשיך לדבר דרכה.

מבדיקה שערכנו לשירות, מצאנו כי השימוש בו באמת מהיר וקל ופיצ’ר ההזמנה באמצעות מייל שימושי למדי. שניות לאחר קבלת ההזמנה התחלנו לשוחח עם השולח ולהעביר לו קבצים. יכולת זו יכולה להתגלות יעילה במיוחד באירועים וכנסים בהם מקבלים כרטיס ביקור ורוצים לעבור ישירות לשיחה מהירה וזמינה יותר.

מעבר לכך, גם השימוש הרציף באפליקציה התגלה כנוח מאוד ולא הורגש הבדל משמעותי מהשירותים האחרים שנמצאים איתנו כבר שנים. למרבה השמחה, גם ממשק הדפדפן “הפשוט”, שער הכניסה הראשון לאפליקציה, הצליח להשאיר רושם טוב ורצון להוריד את האפליקציה המלאה.

בסופו של יום מדובר על שירות שיכול לצבור תאוצה מהר מאוד ולהיות כלי תקשורות בלתי מחייב ומהיר בין אנשי עסקים ועובדים. מנגד, יהיה קשה לחזות אם המשתמשים ירצו להוסיף עוד שירות מסרים לרשימה הארוכה של שירותים בהם הם משתמשים כבר כעת.

דיבור ישיר

את ההדגמה ל-XROS קבלנו מעמי בן-דויד, יזם מנוסה שהיה בעברו חלק מ-Everything.Me ו-TL;DR. בשיחה שערכנו עמו הסביר בן-דויד כי XROS פונה לא רק לצוותים בתוך ארגונים אלא גם לגורמים שמעוניינים לנהל את קשריהם עם כמה וכמה גורמים עסקיים שאין בניהם בהכרח קשר ישיר.

יתרה מכך, בן דויד ציין כי XROS מעוניינת לקרוא תיגר על שיטת ההתכתבות במיילים ומאמינה כי התקשורת היום צריכה לעבור לשירותים מתקדמים יותר. מעל הכל, בן-דויד מאמין כי צריכה להיות הפרדה ברורה בין שימושיים עסקיים ופרטיים וזו אחת הבעיות ש-XROS פותרת.

לפרטים נוספים – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים