מועד שחרור מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו למכשירי HTC הנתמכים נחשף

HTC One M9 HTC One M9 (צילום: גאדג’טי)

כבר בתחילת חודש אוקטובר, מיד לאחר שהודיעה גוגל מתי תחל להפיץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו, הגדילה HTC ראש ופרסמה את רשימת מכשיריה שיזכו לקבל, ביום מן הימים, עדכון זה. עם זאת, מלבד צמד מכשירי הדגל של החברה מהשנתיים האחרונות, One M8 ו-One M9, לא חשפה מתי יזכו לקבל יתר המכשירים את הגרסה החדשה.

כעת, מודלפת לרשת מפת הדרכים של החברה, שמתייחסת למועד הפצת העדכון אצל מגוון המכשירים הנתמכים. על פי המפה, במהלך הרבעון הראשון של השנה החדשה, המכשירים שיזכו לקבל את עדכון הגרסה ל-Android 6.0 או 6.0.1 שהפכה זמינה לא מזמן, יהיו One M9 Plus, One E8 ו-Butterfly 3.

HTC Android 6.0 Update Leak

מלבד אלו, לא פחות משבעה מכשירים נתמכים נוספים, בהם Butterfly 2, Desire 826 ו-Desire 820, יקבלו את עדכון המרשמלו מעט מאוחר יותר, במהלך הרבעון השני של 2016, בין החודשים אפריל ליוני. עבור חלק נכבד מן המכשירים, דילגה החברה על גרסה 6.0, ואלו יעודכנו ישירות לאנדרואיד 6.0.1.

מספר סמארטפונים נוספים מצויינים גם הם בטבלה, ביניהם Desire Eye ומכשיר הדגל מ-2013, One M7, אך נראה כי HTC וויתרה על העדכון ואלו לא צפויים לקבלו, לפחות לא באופן רשמי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים