הערכות: iPad Air 3 לא יגיע עם מסך 3D Touch ויוצג במהלך המחצית הראשונה של 2016

iPad Air 2

מכשירי ה-iPhone 6S, שנחשפו בחודש ספטמבר, הביאו עימם את טכנולוגיית המסך הרגיש לעוצמת הלחיצה ישירות משעון ה-Apple Watch אל מסך גדול יותר. עם זאת, ה-iPad Pro ו-iPad Mini 4 שהוצגו באותו אירוע לא זכו לקבל את הפיצ’ר המתקדם, ומה בנוגע לדור האייפדים של השנה הבאה?

על פי הערכותיו של מינג-צ’י קאו, אנליסט חברת המחקר KGI, טאבלט סדרת האייר הבא של החברה מקופרטינו, iPad Air 3, יוכרז במהלך ששת החודשים הראשונים של 2016. כשזה נוגע ליכולות זיהוי עוצמת הלחיצה המתקדמות, מוסיף האנליסט ומציין כי הטאבלט “ככל הנראה לא יגיע עם 3D Touch“.

קריאה נוספת: iPhone 6S – שדרוג מבורך לאייפון 6

את הסיבה לכך מסביר קאו באומרו כי קשיי ייצור הם אלו שימנעו מאפל לשלב את הטכנולוגיה בטאבלטים מבית ייצורה. ייתכן שהכרזת האייפד אייר 3 תקח חלק באירוע אותו צפויה החברה לקיים בחודש מרץ הקרוב, כפי שנמסר לפני מספר שבועות.

בדיווח אחר, מוסרים מקורות האתר Apple Insider כי הסיבה שבעקבותה אפל לא תשלב את טכנולוגיית המסכים הרגישים לעוצמת לחיצה בטאבלטים שלה, לפחות לעת עתה, הינה כיוון שהחברה מתקשה להתאים את רכיבי ה-3D Touch למסך בגודל 9.7 אינץ’.

על פי אותם מקורות, בחברה עובדים כיום על פיתרון לבעיה זו וייתכן שבעתיד גם דגמי האייפד פרו הבאים יזכו לקבל את הפונקציה המתקדמת, אך בינתיים זו נשארת נחלתם של מכשירי האייפון ושעון ה-Apple Watch.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים