LG תשיק את מערכת ההפעלה webOS 3.0 בתערוכת CES 2016

WebOS 3.0 WebOS 3.0

חברת LG Electronics הכריזה כי תשיק גרסה חדשה של מערכת ההפעלה שלה לטלוויזיות, webOS 3.0, בתערוכת CES שתיערך בלאס וגאס בחודש ינואר, 2016. הגרסה החדשה מביאה עמה מספר יכולות חדשות ומעניינות.

מערכת ההפעלה הוותיקה webOS חוותה קשיים רבים בעברה וכמעט נגנזה לחלוטין. היא נבנתה במקור בעבור Palm, נמכרה ל-HP והביאה לכישלונו של טאבלט ה-TouchPad (שנחשב בעיני רבים לאחד שהתחיל את מהפכת הטאבלטים המוזלים). לאחר מכן היא נרכשה בידי LG, שהפכה אותה למערכת הפעלה המיועדת לטלוויזיות. כעת היא פורחת ומשגשגת על המסך הגדול ומפעילה את שלל הטלוויזיות החכמות מבית LG.

הצצה לאחור

המערכת החדשה מציעה שלוש יכולות חדשות. יכולת ה-Magic Zoom מאפשרת להגדיל טקסט על מנת להפוך אותו לנוח לקריאה ללא שום הפחתה בחדות. Magic Mobile Connection מאפשרת לחבר את הסמארטפון באופן אלחוטי לטלוויזיה ולהזרים ממנו תכנים ויישומים דרך יישום LG TV Plus. ה-Magic Remote מציע כעת תמיכה משופרת בשליטה על ממירים עם הוספת כפתורים מותאמים בצורה פשוטה ומהירה.

יכולת חדשה וייחודית בשם Channel Plus מאפשרת לשלב תכנים מספקי תוכן אינטרנטיים יחד עם הטלוויזיה הרגילה ולהחליף ביניהם בקלות. Channel Advisor מזהה את דפוסי השימוש של הצופה ומציגה מידע אודות זמני שידור עתידיים של תוכניות אהובות. Multi-view מאפשרת לצפות בשני שידורים בו זמנית, ויישום ה-IoTV מאפשרת לשלוט במכשירים חכמים (אינטרנט של הדברים) היישר מהטלוויזיה. נגן המוזיקה המשופר מסוגל לפעול גם כאשר צג הטלוויזיה כבוי על מנת לחסוך בחשמל.

הגרסה החדשה תוצג בשלל טלוויזיות שיושק בתערוכת CES, שתתקיים בתאריכים 6-9 בינואר בלאס וגאס.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים