דיווח: כך יראה סמארטפון השוק הנמוך עם עיצוב המתכת Microsoft Lumia 650

לומיה 650 (אילוסטרציה) לומיה 650 (אילוסטרציה), קרדיט: PhoneDesigner

עיצוב הפרימיום מגיע גם למכשירי השוק הנמוך של מיקרוסופט: אתר Windows Central מפרסם דיווח המתייחס לסמארטפון חדש בעל עיצוב פרימיום ומפרט חלש למדי עליו עובדת החברה האמריקאית בימים אלו, שעונה לשם הקוד Saana.

על פי דיווח זה יהיה שמו המסחרי של המכשיר Lumia 650 והוא יהווה כממשיך דרכו של דגם ה-640 שהוכרז מוקדם יותר השנה. בכל הנוגע לעיצובו, נראה כי מיקרוסופט תאמץ קווי עיצוב חדשים, כשהמכשיר יגיע עם מסגרת מתכת מלאה, בעוד גבו נראה כעשוי מחומר אחר שעשוי להתברר כפלסטיק.

Lumia 650 Render 1

מלבד זאת, מוסיף האתר שמיקרוסופט תכוון את המכשיר לשוק העסקי, כשהיא מתכוננת למכירות ענק עבור חברות הייטק שונות המעוניינות לספק לעובדיהן סמארטפון בעל מראה פרימיום, אך עם תג מחיר נמוך.

בהתאם לכך, ועל מנת להשיג את מחיר היעד המתאים, שילבה חברת התוכנה במכשיר מפרט הפונה לשוק הנמוך – מסך HD בגודל 5 אינץ’ ומערכת על שבב מדגם Qualcomm Snapdragon 212 שמציעה 4 ליבות מסוג Cortex A7 ואת המאיץ הגרפי Adreno 304.

Lumia 650 Render 2

עוד יציע ה-Lumia 650 זיכרון פעולה (RAMׂ) בנפח 1GB, מצלמה ראשית ברזולוציית 8 מגה פיקסל וחיישן צילום משני ברזולוציית 5 מגה פיקסל, טעינה מהירה בטכנולוגיית Quick Chrage 2 ו-16 גיגה-בייט נפח אחסון.

הכרזת המכשיר בעל עיצוב הפרימיום הראשון מבית מיקרוסופט לשוק הביניים, Lumia 650, עשויה להתרחש כחלק מאירועי תערוכת המובייל השנתית, MWC 2016, שתתרחש בחודש פברואר הקרוב.

Lumia 650 Render 3

ב-Windows Central מדגישים כי כל התמונות המצ”ב מבוססות על מצגות של מיקרוסופט אליהן קיבלו גישה, בעוד התמונות עצמן נוצרו ע”י Phone Designer.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים