הוכרז: Samsung Galaxy A9 – מכשיר הפרימיום המתכתי לשוק הביניים

Samsung Galaxy A9 Samsung Galaxy A9

לאחר שמוקדם יותר החודש הציגה שדרוג משמעותי למדי לסדרת מכשירי הפרימיום של שוק הביניים, בהם Galaxy A3, A5 ו-A7, חשפה סמסונג אמש (ד’), במהלך אירוע הכרזה אותו קיימה בסין, את מכשיר הדגל לסדרה זו, והוא Samsung Galaxy A9.

את המכשיר מציגה החברה לאחר שנחשף באינספור הזדמנויות ברחבי הרשת, האחרונה ביניהן הייתה סרטון וידאו באורך מספר דקות שחשף את המכשיר במלואו. בהתאם לכך, מפרט המכשיר תואם את הציפיות שהציבו בפנינו הדלפות אלו עם מסך בגודל 6 אינץ’ וברזולוציית Full HD, זיכרון פעולה (RAM) בנפח 3GB ונפח אחסון על סך 32 גיגה-בייט.

קריאה נוספת: סמסונג מכריזה על Galaxy A3/A5/A7 – סדרת הפרימיום של סמסונג לשוק הביניים

מערך הצילום של המכשיר מגיע עם הפתעה נעימה, כאשר מצלמת ה-A9 הקדמית מגיעה, לראשונה איי פעם מבית סמסונג, ברזולוציית 8 מגה פיקסל, הגבוהה אף מזו של מכשיר הדגל Galaxy S6, וכן עם מפתח צמצם f/1.9. חיישן הצילום הראשי מגיע ברזולוציית 13 מגה פיקסל ועם מייצב תמונה אופטי (OIS), לצד מפתח צמצם f/1.9 גם הוא.

יחידת העיבוד עליה ירוץ פאבלט הדגל לסדרת A של סמסונג תהא Snapdragon 652 מבית קוואלקום, המציעה 4 ליבות מסוג Сortex-A72 בתדר מירבי של 1.8GHz ו-4 ליבות נוספות מסוג Сortex-A53 בתדר 1.2GHz, לצד המאיץ הגרפי Adreno 510.

Samsung Galaxy A9
Samsung Galaxy A9

כצפוי, בעקבות גודלו של המכשיר, יגיע ה-A9 עם מימדים תואמים העומדים על 161.7 מ”מ אורך, 80.9 מ”מ רוחב ועובי של 7.4 מ”מ בלבד, כאשר משקלו נמדד ב-200 גרם. נוסף על אלו, יציע הפאבלט חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע שיוטמע בכפתור הבית, וסוללה בעלת קיבולת 4,000mAh.

Galaxy A9 צפוי לנחות על המדפים, לפחות בסין, במהלך הרבעון הראשון של 2016, ויהיה זמין בצבעים ורוד, לבן וזהב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים