Innovid

חברת אינוביד משלימה סבב גיוס של 27.5 מיליון דולר

חברת אינוביד הישראלית הודיעה כי השלימה את סבב הגיוס החמישי שלה העומד על סכום של 27.5 מיליון דולר. בסיבוב הנוכחי הצטרפה קבוצת NewSpring Capital למשקיעים הקיימים: סקויה קפיטל, ג'נסיס פרטנרס, סיסקו ונצ'רס ו-T-Venture אשר לקחו חלק גם בגיוס הנוכחי. לאחר שקלול גיוס זה, אינוביד גייסה בסה"כ כ-65 מליון דולר.

אינוביד היא פלטפורמת וידאו המאפשרת למפרסמים לקבל תובנות טובות יותר מכל פרסומת וידאו שהם מעלים. השירות של אינוביד מאפשרת ליצור, להגיש ולמדוד חוויות וידיאו בכל סוגי המסכים, מה שבעצם יוצר פתרון כללי חוצה פלטפורמות ומכשירים. טלוויזיות מחוברות (OTT), מחשבים, סמארטפונים, טאבלטים, קונסולות משחקים הם רק רשימה חלקית של הערוצים בהם החברה פועלת.

כחלק ממאמצי ההתרחבות של החברה הישראלית, היא חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם רוקו (Roku), יצרנית הסטרימרים מהנפוצים בארה"ב, ובכך הפכה רוקו לפלטפורמת הוידיאו הראשונה המציעה למפרסמים יכולות וידאו מתקדמות, כגון פרסומות וידיאו אינטראקטיביות ומותאמות אישית, בתוכן המשודר ישירות מהאינטרנט (OTT). אינוביד מציינת כי על פי אתר eMarketer, עד שנת 2019 צפוי לעלות שיעור המשתמשים בטלוויזיות מחוברות בארה"ב לכ-100 מיליון בתי אב, כך שמדובר בשוק שעתיד לצמוח באופן משמעותי.

אינוביד נוסדה בשנת 2007 על ידי צביקה נטר, טל חלוזין וצחי זיגדון. החברה מעסיקה כ-200 עובדים בשמונה משרדים ברחבי העולם: ניו יורק, לוס אנג'לס, שיקאגו, דטרויט, לונדון, סידני, מלבורן ומרכז מחקר ופיתוח ברמת גן בו מועסקים כ-70 עובדים.

צביקה נטר, מנכ"ל וממייסדי אינוביד:

אנו שמחים לנוכח ההשקעה הזו, שתאפשר לנו להגדיל אף יותר את היקף פיתוח המוצר והמכירות שלנו בשוק הפרסום בווידאו ובטלוויזיה אשר מתפתח במהירות. רוב טכנולוגיות הפרסום בווידאו נמצאות בבעלות חברות המדיה כדוגמת גוגל ופייסבוק.אינוביד היא בין החברות היחידות המציעות טכנולוגיית פרסום מתקדמת בווידאו ללא כל קשר למדיה ובכך שומרת על ניטרליות ושקיפות גבוהה יותר בעולם האפור של מדיה דיגיטלית. מסיבה זו, המפרסמים הגדולים בעולם מעדיפים לרכוש את הטכנולוגיה מאיתנו ואת המדיה מאחרים.

במאגר הקופונים שלנו כבר ביקרתם?
סמארטפונים וגאדג'טים במחירים נוחים ובמשלוח ישיר עד הבית
לחצו כאן
תגובות לכתבה
גאדג'טי | Gadgety
ניווט באתר
קטגוריות
גאדג'טי
חיפוש כתבות