מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר רושם הכנסות של מיליארד דולר תוך 12 ימים

מתוך "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" (באדיבות דיסני) מתוך “מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר” (באדיבות דיסני)

“מלחמת הכוכבים הכוח מתעורר” ממשיך לשבור שיאי הכנסות וביום ראשון (27.12) הפך לסרט הראשון שעבר את קו מיליארד דולר הכנסות ברחבי העולם, תוך 12 ימי הקרנה בלבד. נכון לכתיבת שורות אלו, הכנסות עומדות על 1,090,573 מיליארד דולרים.

ההכנסות מציבות את “מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר” במקום ה-15 ברשימת הסרטים הריווחיים ביותר ברחבי העולם אי פעם. אולם נראה כי הסרט יטפס במעלה הסולם בשבוע הקרוב. לא מעט מומחים ברחבי העולם עוצרים נשימתם לראות האם יצליח הסרט לגבור על שני סרטיו של ג’יימס קמרון שנמצאים בראש טבלת שוברי הקופות הגדולים של כל הזמנים. “אווטאר” במקום הראשון עם הכנסות כלל עולמיות של 2,778,000 מיליארד דולרים ו”טיטניק” עם 2,186,800 מיליארד דולרים.

קראו גם: ביקורת סרט – מלחמת הכוכבים הכוח מתעורר

רף ההכנסות הגבוה עזר גם לחברת דיסני, בפעם הראשונה בהיסטוריה של החברה, לעבור סך הכנסות שנתי שעולה על 2 מיליארד דולר ממכירת כרטיסים בלבד. השיא הקודם של חברת דיסני היה ב-2013, השנה בה יצאו “איירון מן 3″ ו”לשבור את הקרח”.

הסרטים הריווחים האחרים שדיסני הוציאו השנה היו: “הנוקמים עידן אולטרון”, שהכניס 459 מיליון דולרים בתחומי ארצות הברית בלבד, “הקול בראש” (356 מיליון דולרים) ו”סינדרלה” (201 מיליון דולרים).

דיסני עדיין לא הצליחה לעבור את השיא שמציגה חברת יוניברסל, שהכנסותיה ממכירת כרטיסים השנה עומדים על 2.4 מיליארד דולרים, תודות ל”מהיר ועצבני 7″ (652 מיליון דולרים בתחומי ארצות הברית בלבד), “עולם היורה” (353 מיליון דולרים) ו”המיניונים” (336 מיליון).

*הפוסט פורסם לראשונה באתר מולטיוורס.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים