סמסונג פיתחה את המעבד הביולוגי הראשון מסוגו

מעבד ביולוגי של סמסונג

ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית, סמסונג, פיתחה שבב מיוחד הנועד לעבד נתונים ביולוגיים מחיישנים שונים בקלות וביעילות.

השבב החדש משלב מספר רב של רכיבים יחדיו: קוראי חיישנים אנלוגיים (Analog Front Ends), מעבד אותות דיגיטלי (DSP), שבב ניהול חשמל (PMIC), יחידת בקרה (MCU) ואפילו זיכרון פלאש על מנת ליצור יחידת עיבוד קטנה וחסכונית בחשמל. השבב החדש תופס רבע מהמקום של כל הרכיבים שהוא מחליף יחדיו, מה שהופך אותו למתאים במיוחד בעבור שעונים חכמים ומוצרים לבישים אחרים בהם שטח פיזי הוא יקר ערך.

Xiaomi Mi Band 1S
צמיד הכושר של Xiaomi. הדור הבא יציע את השבב של סמסונג?

החיישן החדש מסוגל לעבד מידע ממגוון רב של חיישנים. בין החיישנים הנתמכים תמצאו חיישנים למדידת אחוזי שומן, טמפרטורת עור, מסת שריר, דופק, קצב לב ואפילו רמת מאמץ. המידע הרב המתקבל מכל המכשירים השונים מעובד במהירות וביעילות ישירות על גבי השעון החכם ללא צורך להשתמש בכוח העיבוד של הסמארטפון המקושר.

השבב החדש עשוי להוביל לדור חדש של צמידי כושר מתקדמים המנטרים מדדים רבים ומציעים חיי סוללה ארוכים במיוחד – זאת הודות ליעילות הגבוהה שלו. השבב נמצא כבר עכשיו בשלב הייצור, וצפוי להופיע בשלל שעונים חכמים ואביזרי בריאות אחרים במהלך שנת 2016.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים