דיווח: מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו תגיע למכשירי LG G3

LG G3

כשלושה חודשים לאחר שהושקה באופן רשמי וחודשיים בלבד לאחר שהחלה להגיע למכשיר הדגל G4, מתחילה יצרנית הסמארטפונים הדרום קוריאנית, LG Electronics, להפיץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו למכשיר הדגל שלה מן השנה שעברה, LG G3.

הראשונים לקבל את העדכון הם משתמשי המכשיר בפולין, שם מרבה החברה להתחיל את הפצת עדכוניה באופן ראשוני. שאר מדינות העולם צפויות לקבל את העדכון כבר בתחילת שנה הבאה, כאשר לקוחות החברה שרכשו את המכשיר בישראל צפויים להצטרף אליהם בהפרש של שבועות בודדים.

קריאה נוספת: אנדרואיד 6.0 מרשמלו תגיע ל-Galaxy S6 ו-S6 Edge בינואר 2016

LG אינה מהיצרניות הגדולות ביותר בעולם המובייל, אך אף על-פי זאת מבצעת עבודתה נאמנה בכל הנוגע לשמירה על מכשיריה מעודכנים לגרסת האנדרואיד החדשה ביותר בזמן קצרצר למדי, לפחות באופן יחסי.

לשם השוואה, סמסונג, יצרנית הסמארטפונים הגדולה ביותר בעולם, טרם הפיצה עדכון לאנדרואיד 6.0 עבור משתמשי גלקסי S6 (על כל גרסאותיו) וגלקסי Note 5, כך שלקוחות LG בהחלט יכולים לשמוח בחלקם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים