מיקרוסופט משחררת אפליקציית צילום סלפי חדשה לאייפון

Microsoft Selfie

מיקרסופט השיקה לפני זמן קצר אפליקציה, Microsoft Selfie שמה, למערכת ההפעלה iOS, ומטרתה לסייע למשתמשים להפיק תמונות סלפי טובות יותר. האפליקציה, שזמינה כבר עכשיו בחנות האפליקציות של אפל, תאפשר  לערוך וללטש גם תמונות קיימות ולהחיל עליהן אפקטים לאחר הצילום.

Microsoft Selfie מציעה מגוון רחב של אפשרויות שיפור אוטומטיות ומציעה מבחר של שדרוגים מוגדרים מראש, כדוגמת שינוי גוון העור, הענקת מראה צעיר יותר ועוד. כמובן שאת כל היכולות הללו ניתן לשנות ולהתאים בצורה אישית באופן ידני, אך אנחנו מניחים שמיקרוסופט מכוונת לכך שהשימוש באפליקציה יהיה אוטומטי עם המצבים שהוגדרו מראש. האפליקציה דומה מאוד לאפליקציה ישראלית מצליחה בשם Facetune, שמציעה ארסנל רחב של אפשרויות עריכה והיא זמינה גם למערכת ההפעלה אנדרואיד.

העובדה כי מיקרוספוט משיקה אפליקציה למערכת ההפעלה מתחרה היא בגדר אירוע שגרתי בנוף הטכנולוגי של השנים האחרונות. מיקרוספט מנסה להשיג דריסת רגל משמעותית אצל המתחרות כבר תקופה ארוכה ומידי פעם אנחנו רואים אותה משחררת אפליקציה כזו אחרת לחנות של גוגל או של אפל – לעיתים לפני שחרור גרסה ל-Windows Phone עצמה.

במקרה הנוכחי המצב טיפה שונה ואלו שבקיאים במערכת ההפעלה של מיקרוספט וודאי זוכרים את אפליקציית Lumia Selfie שעושה פחות או יותר את אותו הדבר. כנראה שמיקרוסופט מנסה לפנות לקהל הצעיר יותר ולקרוץ לו דרך אפליקציות שרלוונטיות אליו. לא ברור אם האפליקציה תראה אור גם במערכת ההפעלה אנדרואיד, אך אנחנו נמשיך לעדכן במידה וכן.

להורדה האפליקציה ל-iOS – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים