הוכרזו: Huawei Watch Jewel ו-Elegant – שעונים חכמים לקהל הנשי

שעון Huawei Watch Jewel שעון Huawei Watch Jewel (קרידט: Huawei)

במסגרת מסיבת העיתונאים שערכה הערב (ג’, 5.1) וואווי בתערוכת CES 2016 בלאס וגאס, הכריזה החברה על שני דגמים חדשים לשעון ה-Huawei Watch האלגנטי שלה, המיועדים במיוחד עבור הקהל הנשי. השעונים החכמים Huawei Watch Jewel ו-Huawei Watch Elegant עוצבו בשיתוף פעולה עם המותג היוקרתי סברובסקי (Swarovski).

שני השעונים החדשים מציגים מפרט הזהה לזה שהציגה החברה בשעון ה-Huawei Watch המקורי ושונים ביניהם בצד העיצוב. שעון ה-Huawei Watch Jewel מצופה זהב אדום ומשובצות סביבו 68 אבני “סברוסקי זירקוניה” בגודל 1.5 מ”מ, בעוד הדגם השני, Huawei Watch Elegant לא כולל את אבני החן, אך מצופה גם הוא בזהב אדום.

שני השעונים מגיעים עם רצועת עור איטלקי אמיתי בגווני לבן-פנינה וכחול-ספיר ומציעים מעל מ-40 עיצובים שונים לפני השעון הדיגיטליים שהיו זמינים בשעון Huawei Watch המקורי ובתוספת של 10 עיצובים בלעדיים הזמינים אך ורק בשעונים החדשים של החברה המיועדים לקהל הנשי.

שעון Huawei Watch Elegant
שעון Huawei Watch Jewel

וואווי מציינת כי השעונים החדשים יציגו קוטר המעט גדול מזה של שעון ה-Huawei Watch המקורי, זה ימדד ב-44 מ”מ (במקום 42 מ”מ). יש להניח כי העיצוב, עימו שמה החברה דגש על המסגרת המקיפה את המסך ומשלבת אבני חן מהווה גורם משפיע על קוטרו.

המפרט הטכני של השעונים, כאמור, זהה לזה של השעון החכם המקורי של החברה וכולל מסך 1.4 אינץ’ בעל רזולוציית 400×400 פיקסלים ובצפיפות של 286PPI, מעבד המבוסס על מערכת על שבב מבית קוואלקום בעל תדר שעון 1.2GHz, זיכרון 512MB RAM, נפח אחסון פנימי בגודל 4GB, סוללת 300mAh ותמיכה בבלוטות’ 4.1 ו-WiFi. החיישנים שיציע כוללים מד דופק, מד תאוצה, ג’יירוסקופ, מד לחץ וגם מנוע רטט מגיע כחלק מהחבילה על מנת לספק התראות היישר ליד המשתמשת.

שעוני ה-Elegant וה-Jewel יתמכו במערכות ההפעלה אנדרואיד בגרסת KitKat 4.3 ומעלה וב-iOS בגרסה 8.2 ומעלה, ויושקו בחודש מרץ 2016 ב-20 מדינות ברחבי העולם. מחירו של דגם ה-Elegant יעמוד על 499 דולר בעוד דגם ה-Jewel יהיה יקר יותר ויוצע במחיר של 599 דולר. בשלב זה עדיין לא נמסר מתי יגיעו לישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים