LG מכריזה על טלוויזיות 4K OLED חדשות בתערוכת CES

LG OLED TV 2016

היצרנית הקוריאנית LG מכריזה על מספר ספינות דגל חדשות בסדרת טלוויזיות ה-OLED שלה. הטלוויזיות החדשות הוצגו בתערוכת CES הנערכת בימים אלה בלאס וגאס וזמינות בשלושה גדלים: 77 אינץ’, 65 אינץ’ ו-55 אינץ’.

בזכות השימוש בטכנולוגיית ה-OLED המתקדמת, מציעות הטלוויזיות החדשות חווית צפייה מרהיבה. כיוון שכל פיקסל מפיץ אור בפני עצמו, מסוגלת הטלוויזיה לייצג את הצבע השחור בצורה עמוקה במיוחד. בנוסף, כיוונן פרטני של רמת האור המופקת מכל פיקסל מאפשרת את הצגתם של תכנים בעלי טווח דינמי רחב (HDR), עם עצמים בהירים וכהים המוצגים אחד ליד השני בפירוט מלא. רזולוציית התצוגה עומדת, כמובן, על UHD 4K, שהפכה לסטנדרט בטלוויזיות מובילות.

הטלוויזיה תומכת גם בתקן השידור המתקדם BT.2020, שמציע תמיכה בטווח הדינמי הגבוה וצפוי להיכנס לשימוש נרחב בשנים הקרובות. הטווח הדינמי עשוי לתרום במיוחד לסדרות בעלות סצנות חשוכות רבות (כדוגמת משחקי הכס) ולהקל על הצפייה בהן. כיאה לטכנולוגיית ה-OLED, מסוגלת הטלוויזיה להציג צבעים רווים במיוחד ובעזרת פאנל בעומק 10 ביט מסוגלת להבחין בין למעלה ממיליארד צבעים שונים.

LG OLED TV 2016

להעצמת חווית הצפייה, כוללת הטלוויזיה סאונד-בר איכותי שתוכנן בשיתוף עם harman/kardan, יצרנית מובילה בתחום השמע. הטלוויזיה מציעה עיצוב אלגנטי ודק במיוחד, אותו מכנה LG בשם Picture-On-Glass – פאנל ה-OLED הדקיק בעובי 2.57 מ”מ מונח על משטח זכוכית ומקנה לטלוויזיה עיצוב יוקרתי. כפי שהובטח, כל הטלוויזיות החדשות מציעות את מערכת ההפעלה webOS 3.0.

סדרת ה-G6 תוצע לרכישה בגדלים 77 ו-65 אינץ’ בעוד שסדרת ה-E6 תהיה זמינה בגדלים 65 אינץ’ ו-55 אינץ’. הטלוויזיות החדשות תושקנה ברחבי העולם החל מחודש מרץ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים