לנובו תשיק גרסה צרכנית ראשונה לסמארטפון במסגרת פרוייקט טנגו של גוגל

פרוייקט טנגו לנובו וגוגל

ענקית המחשוב לנובו (Lenovo) הכריזה על שיתוף פעולה חדש עם גוגל בתערוכת האלקטרוניקה הצרכנית, CES 2016. במסגרת שיתוף הפעולה, תהיה לנובו לראשונה שתשיק גרסה צרכנית למכשיר סמארטפון המבוסס על פלטפורמת Project Tango של גוגל, המאפשרת ניווט מדויק יותר בתוך מבנים דרך סריקת הסביבה בתלת מימד באמצעות מגוון רחב של חיישנים ומצלמות עומק.

לנובו לא חושפת פרטים רבים אודות סמארטפון הטנגו, אולם מציינת כי שבביה של קוואלקום יהיו אלו שיניעו את המכשיר. בעוד ויהיה מיועד לרכישה עבור הקהל הרחב, הרי ששילוב מערך המצלמות היקרות ומסך בגודל העולה על 6 אינץ’ גורם לתחושה כי בלנובו וגוגל מעוניינים בפניה למפתחים תחילה.

מחירו של ה-Lenovo Tango יעמוד על כ-500 דולר והוא יהיה זמין לרכישה בחודשי הקיץ של 2016. שתי החברות מאפשרות למפתחי אפליקציות להגיש הצעות לפרוייקטים עבור הפלטפורמה עד ה-15 בפברואר, כאשר ישנה האפשרות כי חלק מאותם פרוייקטים יגיעו באופן מובנה על גבי המכשיר החדש ואף יזכו את מפתחיהם במימון.

בעוד לנובו הינה הראשונה שמכריזה על מכשיר סמארטפון צד צרכן כחלק מפרוייקט טנגו של גוגל, היא בהחלט אינה הראשונה להציג סמארטפון המבוסס על הפלטפורמה. עוד בשנה שעברה הכריזה אינטל על שיתוף פעולה דומה עם ענקית שירותי הרשת גוגל, אז חשפה גם ערכת פיתוח לסמארטפון המשלבת את מצלמות העומק של החברה, RealSense, לצד מעבדי ה-Intel Atom X5 Z8500.

ערכת פיתוח של אינטל לסמארטפון מפרוייקט טנגו (צילום: גאדג'טי)
ערכת פיתוח של אינטל לסמארטפון מפרוייקט טנגו (צילום: גאדג’טי)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים