הוכרזו: BLU Vivo XL ו-Vivo 5 – מכשירי שוק ביניים עם מחבר הטעינה USB Type-C

Blu Vivo XL ו-Vivo 5 Blu Vivo XL ו-Vivo 5

יצרנית הסמארטפונים האמריקנית, BLU, לקחה לעצמה את בימת תערוכת CES 2016 כמקום המתאים ביותר להצגת צמד סמארטפונים חדשים מבית ייצורה – BLU Vivo XL ו-BLU Vivo 5, שמביאים את מחבר הטעינה והעברת הנתונים USB Type-C ישירות לשוק הביניים.

צמד המכשירים עליהם הכריזה החברה מציעים עיצוב מרשים, כאשר ה-Vivo 5 מהווה לסמארטפון הראשון מבית BLU להציע מבנה מתכתי מלא, בעודו עשוי מיציקת אלומיניום יחידה. מנגד, Vivo XL מציג קווי עיצוב דומים, אם כי אינו משלב עיצוב מתכת מלא וגבו מציע טקסטורה ייחודי במינה.

כשזה נוגע למפרטם הטכני חולקים השניים אלמנטים זהים: שניהם מציעים מסך Super AMOLED ברזולוציית HD ובגודל 5.5 אינץ’, מצלמה ראשית ברזולוציית 13 מגה פיקסל עם יכולות פוקוס באמצעות מנגנון זיהוי פאזה (PDAF), צילום וידאו ברזולוציית Full HD 1080p וחיישן 5 מגה פיקסל עבור מצלמה קדמית בעלת עדשה רחבה.

נוסף על כך, ישלבו השניים סוללת 3,150mAh, מחבר USB Type-C, מערכת על שבב מסוג MT6753 בייצור מדיה טק וירוצו על גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד 5.1 לוליפופ, כאשר עדכון ל-6.0 מרשמלו צפוי להגיע בהמשך.

השינויים בין צמד הסמארטפונים מתמקדים, מלבד בעיצובם ובמימדיהם, גם במערך הזיכרון. ה-Vivo XL יגיע עם 2GB RAM ונפח אחסון על סך 16 גיגה-בייט, בעוד דגם ה-Vivo 5 ישלב 3GB RAM ו-32GB זיכרון אחסון – בשניהם נמצא חריץ MicroSD להרחבת זיכרון האחסון.

ה-Vivo XL יוצע למכירה עבור 149 דולר (590 שקלים לערך), בעוד ה-Vivo 5 ימכר ב-199 דולר (כ-790 שקלים).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים