אפליקציית המפות של גוגל תקבע את יעד הניווט ללא התערבות הנהג

למרביתנו ישנה שגרת חיים לפיה אנחנו פועלים (ונוהגים) כבר לא מעט שנים – שגרת חיים שגוגל כבר מכירה ויודעת היטב. עדכון חדש של שירות המפות של גוגל מתכוון לקחת את הידע הזה צעד אחד קדימה ולהציע למשתמשים את יעד הניווט שלהם ללא כל התערבות מצד המשתמש. כן, קראתם נכון: גוגל כבר יודעת לאן אתם רוצים לנסוע ותכניס את פרטי הנסיעה באופן אוטומטי.

העדכון החדש, שיתחיל להגיע למשתמשים ברחבי העולם החל מסוף השבוע הקרוב, נקרא Driving Mode והוא מגיע באופן מובנה באפליקציית המפות. בפועל, השירות יחדש ינסה לחזות את היעד המיוחל ויציע למשתמש לנווט לשם על סמך הרגלי הנסיעה הקודמים שלו. באופן זה, לא יידרש מהמשתמש להזין פרטים או לחפש את הנתיב הטוב ביותר, ויוכל פשוט להתחיל בנסיעה.

אם ברצונכם להפעיל את Driving Mode אתם יכולים לעשות זאת ישירות מתוך תפריט ההגדרות הצדדי, ושם לאפשר את מנגנון ההצעות החדש. גוגל אף הגדילה ראש והוסיפה לשירות אייקון מיוחד משלו, אותו ניתן יהיה להוסיף לאחד ממסכי הבית. לחיצה על אותו הכפתור תשגר אתכם מיד לאפליקציה, עם הניחוש של גוגל מוזן כיעד, ובמידה ואכן מדובר ביעד הרצוי תוכלו להמשיך לנסוע ללא כל השתהות נוספת.

google_maps_android_driving

במידע שנמסר ל-VentureBeat על ידי דובר גוגל נמסר כי מצב הנהיגה החדש מצליח להציג את החיזויים בעקבות ניתוח משולב של היסטוריית הנסיעות והיעדים הפופלארים בחשבון המשתמש, כאשר במרבית הפעמים מדובר על מקום העבודה או המגורים. יתרה מכך, Driving Mode מכניס לשקלול את החיפושים האחרונים, שהם ככל הנראה היעד הרלוונטי ביותר, לאלגוריתם, ובכך מצליח להציג ניחוש מדויק אף יותר.

לפני שאתם מורידים את גרסת אפליקציית המפות העדכנית ביותר, חשוב לדעת כי בשלב זה התוספת תגיע תחילה למספר מצומצם של מדינות: ארה”ב, איחוד האמירויות, בירטניה, אירלנד, מלזיה, ניוזילנד וסינגפור. נכון לעכשיו לא יודע אם תוספנה מדינות אחרות ואם השדרוג עתיד להגיע עם למשתמשי מערכת ההפעלה iOS.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים