תמונות מודלפות מציגות שעון כושר חכם חדש מבית סמסונג

Samsung Gear Fit 2 Leak

סמסונג עתידה להציג שעון כושר חכם חדש בקרוב, כך עולה מסדרת תמונות מודלפות המציגות את המכשיר תחת שם המודל SM-R150. התמונות, המגיעות דרך חשבון טוויטר קוריאני העונה לשם “Tizen Cafe” מציגות את שעון הכושר הדומה מאוד בעיצובו לשעון החכם Gear S2, לו הציגה סמסונג לאחרונה שתי גרסאות חדשות ומעוצבות.

התמונות מגיעות מספר חודשים לאחר שעלה דיווח ראשון בנושא באתר SamMobile, שטען אז כי סמסונג מתכננת צמיד כושר חדש תחת אותו מספר מודל (SM-R150). שעון הכושר החכם ככל הנראה יהווה דגם המשך לצמיד הכושר החכם Samsung Gear Fit, אותו הציגה היצרנית הדרום קוריאנית לראשונה בתערוכת המובייל MWC בפברואר 2014.

על פי התמונות, נראה כי שעון הכושר החכם משולב בתוך רצועה פלסטית וייתכן כי ניתן יהיה לשליפה ממנה לשם נשיאה בדרכים שונות. תמונה נוספת מציגה את גוף השעון, המחובר לדש החולצה של המשתמש באמצעות כלי עזר כלשהו, ומחזקת את ההשערה כי מדובר במכשיר לביש הניתן לשימוש במספר דרכים שונות, ולאו דווקא כשעון.

עוד מעידות התמונות על מספר פונקציות וחיישנים שישולבו בשעון הכושר החכם, בהן ספירת צעדים, מעקב אחר אימונים שונים, מדידת משקל, רמת שומן בגוף ונתונים נוספים הדרושים לשם מעקב אחר שינויים בגוף במהלך תכנית אימונים ומעקב אחר דופק הלב.

בעודנו מתקרבים לתאריך היעד של אירוע ההכרזה הגדול של סמסונג בתערוכת המובייל MWC 2016, שתחול בסוף חודש פברואר, יש לשער כי תבחר החברה במועד זה לשם הצגת שעון הכושר החדש לצד מכשירי הדגל בסדרת Galaxy S7.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים