אינטל משיקה דור שישי למעבדי Intel Core vPro

Intel Core i5 Vpro

יצרנית השבבים המובילה אינטל הכריזה על הדור השישי של מעבדי Intel Core vPro לעסקים עם שלל יכולות הגנה מתקדמות.

המעבדים החדשים משתייכים לדור ה-Skylake העדכני ומיוצרים בתהליך ייצור בגודל 14 ננו-מטר. הם מציעים הגנה חומרתית משולשת חזקה מתמיד, שנועדה לספק הגנה מירבית למערכות חשובות בעלות מידע סודי. ההגנה, שעונה לשם Intel Authenticate, מציעה זיהוי בשלוש רמות שונות:

  1. משהו שאתה יודע – סיסמה אישית או קוד כניסה
  2. משהו שיש לך – טלפון נייד או החסן נייד מאומת (Two-Way Authentication)
  3. משהו שהנך – שלל אמצעי זיהוי ביומטרי, כדוגמת טביעת אצבע, זיהוי פנים ועוד

Intel Core i5 Vproשלושת ההגנות פועלות יחדיו על מנת להפחית את הפריצות למאגרי נתונים, אשר לטענת אינטל, למעלה ממחציתן מתרחשות באמצעות סיסמה גנובה. שימוש באמצעי אימות חומרתיים כדוגמת טביעת אצבע או מכשיר טלפון יקשו על הפורצים להערים על מערכות האימות ויובילו לעלייה ברמת האבטחה של המערכת הארגונית כולה.

בנוסף ליכולות ההגנה המתקדמות, מעבדי ה-vPro החדשים מביאים את הביצועים המרהיבים של פלטפורמת ה-Skylake אל השוק העסקי. תיפרדו לשלום ממחשבים עסקיים כבדים ומסורבלים – המעבדים החדשים יפעמו גם במחשבים היברידיים, ניידים קלים במיוחד וגם במחשבי All-in-one. לטענת אינטל, מחשב נישא ישן עולה כ-1400 דולר בשנה בגין הוצאות תחזוקה ובתפוקה אבודה.

המעבדים החדשים של אינטל מציעים ביצועי עיבוד טובים פי 2.5, חיי סוללה אורכים פי 3 וביצועים גרפיים טובים פי 30 בהשוואה למחשב בן 5 שנים. צמצום התקיעות והקריסות יחד עם שילוב מחשבים קלילים והיברידיים יחסכו כסף לארגון ובנוסף יהפכו את העבודה לפשוטה ומהנה יותר.

המעבדים החדשים צפויים להגיח אל השוק כשהם מוטמעים במגוון מחשבים עסקיים בקרוב.

במקביל להכרזה על סדרת מעבדי ה-vPro מהדור השישי, חשפה אינטל סרטון קידום חדש המציג את שלל המוצרים בהם משולבים שבבי החברה. את הסרטון מלווה עיבוד חדש לצליל הוותיק והמוכר של החברה המגיע לצד הלוגו Intel Inside.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים