אריזת ה-Xiaomi Mi 5 נחשפת, יוצג לראווה ב-MWC 2016

Xiaomi Mi 5

לאחר שנראה כי כבר נחשפו כל הפרטים הרלוונטיים אודות מכשיר הדגל הבא מבית שיאומי, מוצאות דרכן אל הרשת מגוון תמונות המתיימרות לחשוף באופן רשמי את אריזת המכשיר המסחרית עימה יגיע ה-Xiaomi Mi 5 ללקוחות המרוצים.

את התמונות אנו מקבלים מאתר Nowhere Else, כאשר בכולן מוצג חלקה הקדמי של אריזת המכשיר, ובו מוצג לראווה ה-Xiaomi Mi 5 במגוון צבעים – זהב, ורוד, לבן ושחור. מלבד זאת לא חושפת האריזה כל פרטים חדשים אודות המכשיר, אלא מאשרת את קווי העיצוב המוכרים לנו ממספר לא מועט של דיווחי עבר.

טיזר חדש לאירוע השקת המכשיר אשר נחשף ע”י החברה מוסר פרטים חדשים על ההכרזה המצופה. לפי זה, על אף שאירוע הכרזת המכשיר יתקיים בבייג’ינג, סין, ה-Mi 5 יוצג במלוא הדרו גם בתערוכת המובייל הגדולה ביותר בעולם, MWC 2016, שתתרחש בין התאריכים 22-25 בחודש פברואר הקרב ובא.

Xiaomi Mi 5 צפוי להגיע עם מסך בגודל 5.2 אינץ’ וברזולוציית תצוגה Quad HD 2K, מערכת על שבב מדגם Snapdragon 820 בניצוחה של קוואלקום האמריקאית, זיכרון עבודה (RAM) בנפח 3/4 גיגה-בייט, מצלמת 16 מגה-פיקסל ראשית, סוללת 3,600mAh ועוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים