דיווח: iPad Air 3 יגיע עם ארבעה רמקולים ומחבר Smart Connector

לאחר שנתיים מלאות בהדלפות, דיווחים ושמועות, חשפה אפל בספטמבר האחרון את הטאבלט הגדול, המתקדם והחזק ביותר שלה, הוא, כמובן, iPad Pro. הטאבלט החדש, שהגיע עם מסך 12.9 אינץ’ ויכולות עיבוד מרשימות, שילב מספר פיצ’רים שביצעו עימו את הופעת הבכורה שלהם בסדרת הטאבלטים של החברה.

בין אלו בולט מחבר בשם Smart Connector אשר מסוגל להעביר, באמצעות 3 פינים מגנטיים, חשמל ומידע לצורך הפעלת האביזר המחובר אליו. כעת, כיסוי חדש שמגיע לרשת ומתיימר להשתייך ל-iPad Air 3 מעיד על כך שאפל מתכוונת להעתיק פיצ’ר זה ונוספים מסדרת הפרו הצעירה לסדרה ה-Air.

iPad Air 3 Case 2

הימצאותו של מחבר זה באייפד אייר 3, במקרה שהדיווח יתברר כנכון, מעיד על כך שהחברה תחשוף עבורו גרסה ייעודית לכיסוי המקלדת Smart Keyboard שהציגה בשנה שעברה עם האייפד פרו. כמו כן, מאפשרת החברה גם ליצרניות צד שלישי לבצע שימוש במחבר, כך שאלו יוכלו לפתח מגוון נרחב של אביזרים נוספים לאייפד עם מסך ה-9.7 אינץ’.

מלבד המחבר הנ”ל, מאשר הכיסוי כי בהתאם לדיווח האחרון, ה-iPad Air 3 יציע מערך אודיו בעל 4 רמקולים סטריאופונים ואף יהיה לטאבלט הראשון איי פעם בייצור אפל שמגיע עם פלאש LED צמוד למצלמתו האחורית.

iPad Air 3 Case Main


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים