איידיגיטל: Apple Watch יגיע בקרוב לישראל ביבוא רשמי

Apple Watch

יבואנית מוצרי אפל בישראל, איידיגיטל מקבוצת אייקון, הודיעה היום (ג’, 2.1) באופן רשמי כי תשיק את השעון החכם Apple Watch לראשונה בייבוא רשמי בארץ החל מיום חמישי הבא, ה-11 בפברואר. העדכון של החברה מגיע לאחר חשיפת גאדג’טי מהחודש שעבר כי השעון יושק בישראל לקראת חודש מרץ 2016.

את ההודעה בנושא פירסמה איידיגיטל בעמוד הפייסבוק שלה, שם לא נחשפו פרטים אודות מועד ההשקה המדויק או מחירו הצפוי של השעון החכם. דברי ההודעה: “חיכינו חיכינו ומי סוף סוף בא? לראשונה ה-Apple Watch מגיע ביבוא רשמי לישראל. מידע על אירוע ההשקה וכל הפרטים בקרוב“. בנוסף, פתחה החברה באתר האינטרנט שלה דף הסבר ממצה בעברית המציג את כל פונקציות השעון ודאגה להדגיש ולציין את תמיכתו המלאה בעברית.

שעון ה-Apple Watch הושק בעולם לראשונה לפני כשנה, באפריל 2015, ומאז נמכר בשוק הישראלי דרך יבואנים מקבילים במחיר המתחיל מ-1,850 שקלים עבור דגם ה-38 מ”מ והחל מ-1,950 שקלים עבור דגם ה-42 מ”מ.

מאיידיגיטל נמסר כי מחירו של דגם ה-Apple Watch Sport בגודל 38 מ”מ יעמוד על 1,999 שקלים, כאשר הדגם הגדול יותר (42 מ”מ) יתומחר ב-2,299 שקלים. דגם ה-Apple Watch יתומחר ב-2,999 שקלים עבור גרסת ה-38 מ”מ, בעוד גרסת ה-42 מ”מ תוצע במחיר התחלתי של 3,249 שקלים.

*עדכון: נמסרו פרטים מאיידיגיטל בנוגע למועד השקת השעון בישראל ומחירו, אלו עודכנו בהתאם בכתבה מעלה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים