האייפד 2 נפרץ; JailBreak ל-iOS 4.3 יגיע בשבוע הבא

לא עבר זמן רב מאז התחיל מכשיר ה-iPad 2 החדש להימכר בחנויות ברחבי ארה”ב, וכבר הספיק ההאקר המוכשר Comex לפרוץ אותו. בתמונה המוצגת למעלה ניתן לראות את ההוכחה – מכשיר אייפד 2 בצבע לבן המריץ את חנות היישומים המקוונת למכשירים פרוצים – סידיה. עצם העובדה ש-Comex הצליח להשלים את תהליך הפריצה בזמן קצר כל כך הוא נתון מדהים לכשעצמו, אך מה שמדהים אף יותר הוא שלהאקר המדובר כלל לא היה מכשיר אייפד 2 בהישג ידו, כך עולה מציוץ של משתמש הטוייטר של קבוצת ה-DevTeam.

Comex לא ציין שום תאריך משוער לשחרור הפריצה, אך האקר חדש יחסית בענייני ה-JailBreak ל-iOS, העונה לכינוי i0n1c, הציג לאחרונה פריצה משלו למערכת ההפעלה בגרסה 4.3, וכעת הודיע כי הפריצה ככל הנראה תשוחרר עד סוף השבוע הבא, רק נשארו כמה ליטושים אחרונים. לפניכם ההודעה המדויקת שהוסיף ההאקר לסרטון המציג את הפריצה בחשבון היוטיוב שלו.

Because so many people are asking for an ETA:

I am pretty sure that the untether will be released before the next weekend. I was using older kernel patches that caused lagging on the jailbroken device. I will change that and then port it to the other devices and release.

 

 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים