טיזר ראשון לסרט Jason Bourne בכיכובו של מאט דיימון

אתמול, במהלך הסופרבול, שחררו אולפני יוניברסל טיזר לסרט חדש בסדרת סרטי “זהות” (Bourne), המגוללים את סיפורו של ג’ייסון בורן, סוכן-על של ה-CIA שזהותו נמחקה, והוא מנסה לגלות מי הוא ומי האנשים שאחראים לזהותו האבודה.

הסרט החדש יהיה החמישי בסדרה המבוססת על הספרים רבי-המכר של רוברט לדלום (Robert Ludlum), והסרט הרביעי בכיכובו של מאט דיימון (Matt Damon). בסרט האחרון, “זהות גנובה”, כיכב ג’רמי רנר (Jeremy Renner, הוקאיי מ”הנוקמים”), ששיחק סוכן אחר שגם שמו הוא ג’ייסון בורן. “ג’ייסון בורן” הינו שם קוד שניתן לסוכנים שזהותם נמחקת, כך שישנו פוטנציאל אינסופי לסרטים וסדרות על סוכנים מחוקים בעולם הריגול של דלום.

בסרט החדש חוזר מאט דיימון לנעליו של אותו ג’ייסון בורן שהכרנו בשלושת הסרטים הראשונים. הוא מבוגר ביותר מעשור, אך נראה בכושר טוב ונחוש מאי פעם לסיים את מה שהוא התחיל. הוא כבר קיבל את זהותו בחזרה, אך עדיין לא מבין לחלוטין מדוע היא נלקחה ממנו מלכתחילה, והוא לא יעצור עד שיקבל את כל התשובות לשאלות שלו. בדרך הוא יחבוט, ירה וידרוס את כל מי שיחשוב אפילו לעמוד בדרכו, כמצופה ממנו.

הסרט צפוי לצאת בקיץ הקרוב, ב-28 ביולי, ויקרא פשוט Jason Bourne. תרגום פיקנטי בעברית עוד לא הוחלט, אך כנראה שהמילה “זהות” תשתחל לשם גם הפעם. אנחנו מהמרים על “זהות בורן” או פשוט “ג’ייסון בורן”.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים