פלאפון מביאה את בשורת המותג הפרטי לשוק הסמארטפונים בישראל עם GINI

בתמונה: מכשיר GINI N6 ואריזת GINI W5 (צילום: גאדג'טי) בתמונה: מכשיר GINI N6 ואריזת GINI W5 (צילום: גאדג’טי)

ספקית הסלולר “פלאפון” השיקה היום (ב’, 8.2) במסגרת מסיבת עיתונאים מותג סמארטפונים פרטי תחת השם “GINI” (ג’יני). המהלך מגיע כחלק מתוכניות החברה להרחיב את שירותיה ולאחר ביצוע סקרי לקוחות ומעקב אחר פעילויות דומות מצד מפעילות סלולר גדולות בעולם.

אסטרטגיית המותג הפרטי

“אנו מאמינים שתוך שלוש שנים, 50% משוק הסמארטפונים בישראל יהיו מכשירי Challenger (מכשירים שאינם מהמותגים הגדולים בעולם) ומכשירים ממותג פרטי”, ציין אילן סיגל, סמנכ”ל השיווק של פלאפון במהלך מסיבת העיתונאים. “אנו רואים מגמה יחסית חדשה בעולם, בה כ-60% מכלל המכירות הן של מכשירים שאינם מותגי פרימיום”, הוסיף סיגל.

בחברה מתייחסים לכך שרוב הציבור הישראלי כיום רוכש מכשירים מהמותגים המובילים (סמסונג, LG, אפל), אך מאמינים כי בשנים הקרובות תביא הכרותם של הצרכנים בישראל עם מכשירים איכותיים מחברות שאינן מהמותגים המובילים בשילוב עם “גב חזק” כמו זה של אחת מספקיות הסלולר הגדולות בישראל לגידול משמעותי באימוץ מכשירי ה-Challenger והמותג הפרטי.

מנכ”ל פלאפון, רן גוראון, אמר את הדברים הבאים במסגרת מסיבת העיתונאים:

השלב הבא הוא להביא יותר ויותר ערך ללקוחות מעבר למחיר. אנו מציגים מותג פרטי בפעם הראשונה בישראל. אנו לוקחים אחריות על הייצור הספציפי של המכשירים במפעלים בסין, הבאתם לישראל, דואגים לעדכונים שלהם ולחבילה ומעטפת שירות ערך מוסף שלא נראו בישראל. חבילה שנותנת מענה צרכני מלא.

מנכ"ל פלאפון, רן גוראון (צילום: גאדג'טי)
מנכ”ל פלאפון, רן גוראון (צילום: גאדג’טי)

המכשירים וההטבות הנלוות

לצד השקת מכשירי הסמארטפון בסדרת GINI מצרפת פלאפון סל מוצרים ושירותים נלווים ללקוחותיה. בקופסאות המכשירים ניתן למצוא ערכת אביזרים הכוללת מטען נייד, מגן מסך, כיסוי סיליקון, כיסוי פליפ (בדגמי N6,W5), אוזניה, כבל נתונים וכבל OTG לחיבור ישיר של דיסק און קי (בדגמי W5,N6).

פרט לכך, מציעה פלאפון אחריות של 25 שנה על המכשיר וזיכרון אחסון עד 10TB בענן של פלאפון לצרכי גיבוי (ללקוחות החברה בלבד).

סדרת מכשירי GINI

מכשיר הסמארטפון GINI N6 יושק במחיר של 1,499 שקלים במזומן (ועד 12 תשלומים) ויציע מפרט טכני הכולל מסך 5.2 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה Full HD, המעניקה צפיפות של 423 פיקסלים לאינץ’, מעבד מתומן ליבות בתדר 1.7GHz המשולב במערכת על שבב מבית מדיה-טק, זיכרון 2GB RAM, נפח אחסון של 32GB, מצלמה ראשית בעלת חיישן 13 מגה-פיקסל ומצלמת סלפי בעלת חיישן 8 מגה-פיקסל.

המכשיר מציע סוללה בקיבולת 2,700mAh ומגיע בעובי של 5.5 מ”מ בלבד. מערכת ההפעלה המותקנת באופן מובנה על המכשיר הינה אנדרואיד בגרסה 5.1 (לוליפופ), אך בחברה מציינים כי תוך 3-4 שבועות יישלח ללקוחות עדכון FOTA לגרסת Android 6.0 Marshmallow.

מכשיר סמארטפון GINI N6 מבית פלאפון
מכשיר סמארטפון GINI N6 מבית פלאפון

מכשיר הסמארטפון GINI W5 יושק במחיר של 999 שקלים במזומן (ועד 12 תשלומים) ויציע מפרט טכני הכולל מסך 5.5 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה HD 720P, המעניקה צפיפות של 282 פיקסלים לאינץ’, מעבד מתומן ליבות בתדר 1.3GHz המשולב במערכת על שבב מבית מדיה-טק, זיכרון 2GB RAM, נפח אחסון של 16GB (+כרטיס זיכרון חיצוני מתנה בנפח 16GB), מצלמה ראשית בעלת חיישן 13 מגה-פיקסל ומצלמת סלפי בעלת חיישן 5 מגה-פיקסל.

המכשיר מציע סוללה בקיבולת 3,150mAh הניתנת להחלפה. מערכת ההפעלה המותקנת באופן מובנה על המכשיר הינה אנדרואיד בגרסה 5.1 (לוליפופ), שתעודכן בשבועות הקרובים לגרסת Android 6.0 Marshmallow.

מכשיר סמארטפון GINI S4 מבית פלאפון
מכשיר סמארטפון GINI S4 מבית פלאפון

מכשיר הסמארטפון GINI S4 יושק בזמן הקרוב במחיר של 599 שקלים במזומן (ועד 12 תשלומים) ויציע מפרט טכני הכולל מסך 5 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה של 480×854, המעניקה צפיפות של 196 פיקסלים לאינץ’, מעבד מרובע ליבות בתדר 1.3GHz המשולב במערכת על שבב מבית מדיה-טק, זיכרון 1GB RAM, נפח אחסון של 16GB, מצלמה ראשית בעלת חיישן 5 מגה-פיקסל ומצלמת סלפי בעלת חיישן 2 מגה-פיקסל.

המכשיר מציע סוללה בקיבולת 2,000mAh הניתנת להחלפה. מערכת ההפעלה המותקנת באופן מובנה על המכשיר הינה אנדרואיד בגרסה 5.1 (לוליפופ), אך זו תעודכן לגרסת מרשמלו בזמן הקרוב.

מכשירים נוספים בעתיד

בפלאפון לא מתכוונים לעצור רק בשלושה המכשירים שהוצגו היום, כאשר בחברה כבר מבצעים בדיקות למכשירי סמארטפון נוספים כמו גם לטאבלטים, פאבלטים ואביזרים נלווים.

בין המכשירים הנבדקים כיום ניתן למצוא פאבלט בעל מסך 6 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה Full HD, מצלמה אחורית בעלת חיישן 13 מגה-פיקסל, מצלמת סלפי בעלת חיישן 5 מגה-פיקסל, זיכרון 3GB RAM ונפח אחסון של 64GB. מכשיר נוסף שנבחן מציע מפרט הכולל מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD, מצלמות 13 מגה-פיקסל ו-5 מגה-פיקסל, זיכרון 3GB RAM ונפח אחסון של 32GB.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים