רשמי: מחירו של מכשיר הדגל OnePlus 2 מקבל קיצוץ קבוע במחיר

OnePlus 2 (צילום: גאדג'טי) OnePlus 2 (צילום: גאדג’טי)

בעת שהוכרז “מכשיר הדגל ל-2016“, OnePlus 2, החלה יצרנית הסמארטפונים הצעירה למכור אותו במחיר מעט גבוה בהשוואה לקודמו, כשזה עמד על 389 דולר לדגם ה-64GB, בעוד דגם ה-16GB נמכר ב-329 דולר ישירות מאתר החברה.

כעת, מודיעה OnePlus דרך מערכת הפורומים הרשמית שלה כי מחיר המכשיר מקבל הנחה משמעותית למדי של 40 דולר, ומחירו יעמוד, באופן קבוע, על 349 דולר, זאת עבור דגם המגיע עם זיכרון RAM בנפח 4GB ונפח אחסון על סך 64 גיגה-בייט.

כמו כן, מוסרת OnePlus כי כל מי שרכש את מכשיר הדגל שלה ב-15 הימים האחרונים יקבל זיכוי על סך 40 דולר לאור ההפחתה הקבועה במחיר המכשיר. אם לא די בכך, לכבוד יום האהבה הבינלאומי שממשמש ובא, תספק החברה מתנה על כל רכישת מכשיר, בדמות כיסוי מסוג StyleSwap או כיסוי סטנדרטי, במקרה שמדובר ב-OnePlus X.

לצד ההנחה, נראה כי דגם הבסיס של ה-OnePlus 2, שהגיע עם 16GB אחסון ו-3GB RAM, לא נמכר יותר באמצעות אתר החברה הרשמי. בשלב הנוכחי לא ברור מתי והאם תשפיע הירידה במחיר גם על דגמי OnePlus 2 שנמכרים בישראל ומגיעים ארצה באופן רשמי ע”י חברת C-Data.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים