טריילר חדש ל”אקס-מן: אפוקליפסה”

אקס מן אפוקליפסה אפוקליפס (מתוך “אקס-מן: אפוקליפסה”, באדיבות (באדיבות פורום פילם)

במהלך אירוע הסופרבול שודר טריילר חדש לסרט הבא בסדרת סרטי “אקס-מן: אפוקליפסה“. בעוד שבטריילר הקודם כמעט ולא ראינו את עין סבאח נור, המוטנט העתיק ורב העוצמה המכונה אפוקליפס, בטריילר הקצר החדש הוא מופיע ברור הרבה יותר. את אוסקר אייזק (Oscar Isaac) כמעט ואי אפשר לזהות מתחת לאיפור הכחול הכבד, אך הוא נראה מרשים למדי.

הטריילר החדש חשף את סיילוק (Psylocke) בפעולה. נוכחותה של סיילוק כדמות בעלת תפקיד מרכזי בסרט משמחת מעריצים רבים, שכן היא דמות אהודה מאוד על קוראי הקומיקס ואלו שמכירים את עולם האקס-מן יותר לעומק. היה ידוע כבר שאוליביה מאן (Olivia Munn) תגלם אותה בסרט, ושהיא ככל הנראה תלחם לצד אפוקליפס במהלכו, אך זוהי הפעם הראשונה שאנחנו רואים אותה משתמשת בלהבים הסגולים האיקוניים שהיא מייצרת בכוח המחשבה. זוהי ההופעה המשמעותית הראשונה שלה בסדרת סרטי אקס-מן, והיא צפויה לעשות הרבה צרות לגיבורים.

אוליביה מאן (סיילוק)
אוליביה מאן (סיילוק)

מלחמה גדולה והרסנית צפויה בין המוטנטים לאפוקליפס וארבעת הלוחמים שהוא יבחר בתור ה”פרשים” שלו. אין מקום יותר לפוליטיקה פנימית בין המוטנטים, כאשר גורל האנושות כולה מוטה פה על הכף.

מה שמדאיג מעט הוא שהאפקטים הממוחשבים בטריילר נראים מעט מצועצעים. נקווה שהם יתפקדו טוב יותר על המסך הגדול, ושהדרמה בין הדמויות תהייה גם מספקת.

“אקס-מן: אפוקליפסה” צפוי לצאת ב-19 במאי, ויהיה מהסרטים שיפתחו את עונת הבלוק-באסטרים של הקיץ הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים