GTA V Online מקבל מכוניות, שדרוגים ומצב משחק חדש לרגל יום האהבה

שחקני Grand Theft Auto Online ישמחו לדעת כי לרגל יום האהבה הבינלאומי משיקה Rockstar עדכון למשחק, שיכלול כלי רכב חדש, מגוון פריטי לבוש ומצב משחק חדש בשם Till Death Do Us Part Adversary Mode (עד שהמוות יפריד בינינו), שיגיע סמוך יותר ליום הולנטיין עצמו.

העדכון יציג את הרכב החדש Albany Roosevelt Valor לצד מגוון שיפורים ושדרוגים שאפשר לרכוש במוסכי Los Santos Customs המפוזרים על המפה. מי שרוצה להתנייד בסגנון וינטג’ מופגן יהנה משובו של הרכב Albany Roosevelt המקורי לרגל יום האהבה. הרכבים יהיו זמינים לקניה בחנות הרכב Legendary Motorsport שבעיר.

אקשן רומנטי. עדכון יום האהבה של GTA
אקשן רומנטי. עדכון יום האהבה של GTA

בגדים ופריטי אופנה חדשים יגיעו לחנויות ברחבי העיר, ויכללו חליפות, וסטים, שמלות, מחוכים וביגוד תחתון ברוח יום האהבה. בנוסף יחזרו כל הפריטים מיום האהבה הקודם כמו מסכות ובגדים, וכן מכונת הירייה “הרומנטית” Gusenberg Sweeper, שתופיע שוב במדפי חנויות הנשק Ammu-Nation.

בעוד שחלק מהתכנים כבר זמינים במשחק, מצב המשחק החדש Till Death Do Us Part יגיע ככל הנראה רק ביום ו’ (מחר) ובשלב זה לא ידועים פרטים נוספים אודותיו. עם זאת, נמסר כי מצב משחק זה יכלול תמה של “זוגות”, כיאה ליום הרומנטי.

העדכון החדש הינו חינמי לשחקני ה-PlayStation 4, Xbox One והמחשב האישי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים