תמונות ופרטים חדשים: HTC Pyramid עם מעבד 1.2Ghz ואנדרואיד 3.0

מכשיר ה-HTC Pyramid הוצג כאן באתר בתמונה ראשונה זמן קצר לפני תערוכת MWC 2011, אמנם לאכזבתנו הוא לא הוכרז במהלכה. ה-Pyramid נראה כמו דור המכשירים הבא של HTC, שעם כל הכבוד ל-Desire S ולחבריו להשקה הם לא יותר משדרוג קל של הדור הנוכחי. רוב הפרטים המגיעים אלינו מפורום XDA.cn כבר מוכרים מהחשיפה הקודמת: מסך 4.3 אינץ’ ברזולוציית qHD (כלומר 960X540), פלטפורמת Snapdragon עם מעבד 1.2Ghz (ייתכן ואפילו כפול ליבה) והמאיץ גרפי Adreno 220, זיכרון פנימי 768MB RAM, מצלמת 8 מגה-פיקסל אחורית ומצלמת 1.3 מגה-פיקסל קדמית. אולם הפרט המעניין ביותר מגיע דווקא מכיוון מערכת ההפעלה, כאשר נמסר כי ה-Pyramid יריץ את אנדרואיד 3.0 Honeycomb שעד כה נראתה על טאבלטים בלבד.

התמונות החדשות של ה-HTC Pyramid הן למעשה הדמיות מחשב ולא תמונות ממשיות של המכשיר, אך ניתן לראות בבירור את בניית ה-Unibody שהחברה אוהבת לעשות בה שימוש. דבר נוסף שאנו למדים מהתמונות משפיע דווקא על הסבירות שנקבל במכשיר את מערכת ההפעלה אנדרואיד 3.0, שכן רואים בבירור כפתורים קפסיטיביים בתחתית המסך בעוד לפי מה שידוע לנו עד כה המערכת נועדה לשימוש ללא כפתורים פיזיים (אולי בטלפונים מדובר בגרסה קצת שונה).

האירוע החשוב הבא בעולם הטכנולוגיה הינו CTIA בשבוע הבא, בו חברת HTC הולכת להציג וכנראה להכריז על כמה מכשירים חדשים (או מוכרים) בשיתוף עם רשת Sprint האמריקאית. זהו כרגע תאריך היעד הטוב ביותר שלנו להכרזת ה-Pyramid, שצפוי להביא גם את HTC לדור הסמארטפונים הבא לצד ה-Atrix, Optimus 2X וכמובן ה-Galaxy S2.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים