אפליקציית Cheesy הישראלית תעזור לכם להשוות מחירים בין הפיצריות השכונתיות

פיצה. הרבה נכתב עליה ועוד הרבה יותר נאמר עליה, אך אופי ההזמנה שלה עדיין נשאר כפי שהיה במשך עשרות שנים. במקרה "הטוב" תבחרו ללכת עם אחת מתוך שתי החברות הגדולות שפועלות בארץ ותאלצו לשלם מחירים גבוהים עבור מגש פיצה סטנדרטי. אך מה אם אתם מעוניינים להזמין דווקא מפיצריה שכונתית ובכך לעזור לעסקים הקטנים? בדיוק לשם כך נכנסת לתמונה אפליקציית ישראלית חדשה בשם Cheesy.

Cheesy מציעה קונספט חדש ומרענן לביצוע ההזמנה – קודם בחרו את הפיצה הרצויה ורק לאחר מכן את הפיצרייה. בעת כניסה לאפליקציה, או לאתר הייעודי, כל משתמש יוכל לבחור אם הוא מעוניין במשלוח, איסוף מהפיצרייה או משלוח עתידי. לאחר מכן, המשתמש יכול להתחיל להרכיב את הפיצה שהוא מעוניין להזמין ולבחור את גודל הפיצה, סוג הבצק ואת התוספות השונות שיגיעו על כל מגש. בסופו של תהליך בניית הפיצה, ניתן לבחור אם להזמין גם שתייה או לחם שום.

בשלב זה, Cheesy לוקחת את פרטי ההזמנה ובודקת אילו פיצריות מקומיות יכולות למלא אותם במלואם. לאחר מספר שניות, תציג Cheesy למשתמש את כל הפיצריות שנמצאו מתאימות ולצד זאת את המחירים שכל פיצריה מבקשת עבור אותה הזמנה.

באופן זה ניתן לבחון ולהשוות את המחירים השונים של הפיצריות, וזאת מבלי לחזור בכל פעם על אופי ההזמנה המדויק והכתובת. Cheesy כוללת גם מערך של ביקורות ודירוג, כך שגם אם הפיצריות המקומיות לא מוכרות, ניתן לעמוד על טיבן על סמך דעתם של רוכשים קודמים.

חשוב להדגיש כי Cheesy איננה משמשת רק כגורם מקשר לפיצריות השונות, אלא היא דואגת לתהליך ההזמנה מתחילתו ועד סופו. לאחר ביצוע ההזמנה, יוכל המשתמש לפנות בכל בעיה או תלונה ל-Cheesy עצמה והיא תדאג לטפל בבעיה לשביעות רצונו.

כדי לעשות זאת, מפעילה Cheesy צ'אט המעניק מענה 24/7 בו ניתן לוודא פרטים אודות ההזמנה ולקבל מידע נוסף אם הפיצה מאחרת וכו'. בדרך זו, דואגת Cheesy לכל תהליך ההזמנה ומייתרת את הצורך בפנייה לפיצרייה המקומית, שלעיתים יכולה להיות מסורבלת וארוכה.

יאמר לזכותה של Cheesy שתהליך ההזמנה, החל מהרכבת הפיצה ועד ביצוע ההזמנה בפועל, עובד בצורה קלה ומהירה. ממשק המשתמש של האפליקציה עשוי היטב, מה שמאפשר גם לאנשים לא טכנולוגיים לבצע את ההזמנה ללא כל קושי. מה שמצליח להשאיר רושם טוב הוא שיתופי הפעולה הרבים שיש ל-Cheesy עם הפיצריות השונות. בכל פעם שערכתי בדיקה קיבלתי מספר רב של אפשרויות בחירה, ובלא מעט פעמים הופתעתי מהבדלי המחירים שלא הייתי חשוף אליהם ללא Cheesy.

עקב אכילס היחיד של השירות הוא הפריסה המצומצת שלו. נכון לכתיבת שורות אלה, Cheesy פועלת רק במספר מצומצם של ערים בעיקר באזור השרון (רעננה, כפר סבא, הרצליה, הוד השרון ורמת השרון). מאחר וישנו צורך ליצור שיתופי פעולה עם פיצריות בכל עיר ועיר, ההתפשטות לערים נוספות לוקחת מעט זמן, אך היא מתבקשת מאוד.

פיצה On demand

מי שעומד מאחורי Cheesy הם צמד יזמים צעירים: גיא שאלתיאל וגיא שמעוני שהחלו לעבוד על המיזם לפני מספר חודשים. השניים הסבירו כי הצורך להקים את המיזם התחיל כאשר שניהם היו סטודנטים ורצו להזמין פיצה, אך התקשו בכל פעם להוציא את ההזמנה לפועל.

Cheesy הוקמה כדי לעזור לפיצריות המקומיות במאבק בין "פיצה האט" ו"פיצה דומינוס". במציאות היומיומית, לפיצרייה שכונתית קשה מאוד להתחרות עם תקציבי השיווק והפרסום האדירים של הרשתות הגדולות, מה שגורם להן לא פעם לסגור בעקבות קשיים כלכליים.

לצד זאת, ציינו השניים כי Cheesy פועלת עכשיו עם יותר מ-40 פיצריות באזור השרון ואף צפויה להגדיל מספר זה בעתיד. בהמשך לתלונה על היקף הפעילות המצומצם בארץ, הוסבר לנו כי Cheesy נמצאת במגעים עם פיצריות במרכז, ובקרוב מאוד ישיקו את השירות שלהם גם באזור גוש דן.

הערים הראשונות אליהן יתרחבו הן גבעתיים, רמת גן ובני ברק ועד הקיץ יגיעו לפריסה של 20 ערים בסה"כ שיכללו את תל אביב, באר שבע וחיפה.

לשימוש בגרסת הדפדפן – לחצו כאן.

להורדה לאנדרואיד – לחצו כאן.

להורדה ל-iOS – לחצו כאן.

במאגר הקופונים שלנו כבר ביקרתם?
סמארטפונים וגאדג'טים במחירים נוחים ובמשלוח ישיר עד הבית
לחצו כאן
תגובות לכתבה
גאדג'טי | Gadgety
ניווט באתר
קטגוריות
גאדג'טי
חיפוש כתבות