לכתום שלום: הושקה רשת הסלולר “פרטנר” עם חבילות שירות חדשות

לוגו פרטנר

קצת יותר מחצי שנה לאחר התבטאותו האנטי ישראלית של מנכ”ל פראנס טלקום, מחזיקת הזכויות בשם המותג העולמי “אורנג’”, החליפה היום חברת פרטנר תקשורת באופן רשמי את שם המותג של רשת הסלולר הותיקה אשר בבעלותה. לאחר 18 שנים רצופות בהן נעשה שימוש בשם “אורנג’”, מקבלת היום רשת הסלולר השנייה בגודלה בישראל את השם “פרטנר”, ובתוך כך מחדשת החברה גם את אתר האינטרנט שלה וכן את חבילות השירות שהיא מציעה ללקוחותיה.

חברת פרטנר מצהירה כי היא איננה עוד ספקית סלולר, “מדובר בחברה שתוביל את שוק התקשורת בישראל – בטלפוניה, בטלוויזיה ובאינטרנט”, אמר מנכ”ל פרטנר איציק בנבנישתי. המותג החדש, אשר מתהדר בצבע הטורקיז (או Aqua באנגלית), לא מתיימר להתחרות במותגי הסלולר הזולים שהושקו בישראל בשנים האחרונות, לפחות לא בגזרת המחיר, אלא “להציע חווית תקשורת מושלמת לחיים מחוברים”. עם זאת, השיקה החברה שתי תכניות בסיס חדשות ללקוחותיה:

  • Simple 15 – תכנית הכוללת 5000 דקות שיחה, 5000 הודעות טקסט, 500 דקות שיחה לחו”ל וחבילת גלישה בנפח 15GB. המחיר – 69 שקלים בחודש.
  • Simple 25 – תכנית הכוללת 5000 דקות שיחה, 5000 הודעות טקסט, 1000 דקות שיחה לחו”ל וחבילת גלישה בנפח 25GB. המחיר – 79 שקלים בחודש.

גישת השלמות החדשה של פרטנר תנסה לספק מענה לכל פלח אוכלוסיה. כך למשל, למשפחות (או לכל לקוח המחזיק בכמה קווים) מוצעת חבילת גלישה משותפת, במסגרתה יוכלו כל המנויים לגלוש באינטרנט ולנצל יחדיו תעבורת נתונים משותפת בנפח 10GB. בסיום החבילה, יתחיל כל אחד מהמנויים לנצל את חבילת הגלישה האישית שלו בהתאם לתכנית אליה הוא משויך. תעבורת הנתונים המשותפת וכן זו האישית של כל אחד מהמנויים תתחדש בכל חודש. עלות החבילה המשותפת 14.90 שקלים בחודש.

אינטרנט ביתי וקטלוג חדש

גם תחת המותג “פרטנר” ניתן יהיה להצטרף לחבילות אינטרנט ביתי. תכנית הדגל של הקטגוריה הזו מציעה חיבור לספק רשת ותשתית במהירות של עד 100Mb, ובנוסף גם סטרימר Probox 2ex Plus המאפשר להפוך כל טלוויזיה פשוטה לטלוויזיה חכמה. עלות החבילה 99 שקלים בחודש. מידע על חבילות אינטרנט נוספות ניתן לקבל באתר האינטרנט החדש של החברה.

בשורה חדשה שנמסרה באירוע היא באשר ל-Partner #Home, אינטרנט מהיר “מהדור החדש” – באמצעות מכשיר ראוטר חדש מבית Huawei מבטיחה פרטנר חיבור מהיר לאינטרנט ללא כבלים, טכנאים או נקודת תשתית. נכון לעכשיו מוגבל השירות למהירות הורדה והעלאה של עד 30MB.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים