הוכרז: LG Stylus 2 – עם עט סטיילוס, מסך ענק ותמיכה ב-LTE

LG Stylus 2 (קרדיט: יח"צ LG) LG Stylus 2 (קרדיט: יח”צ LG)

לאחר שהציגה סדרת מכשירים חדשה המיועדת לשוק הביניים, מכריזה היום ענקית מוצרי האלקטרוניקה, LG, על הדגם הבא בסדרת המכשירים אותם מלווה עט הסטיילוס, הוא ה-LG Stylus 2.

עם הצגת דגם ה-Stylus 2, ממש כפי שעשתה עם סדרת ה-X, מסדרת LG מחדש את האסטרטגיה שלה. אם בשנה שעברה היה מכשיר הסמארטפון אליו התלווה עט סטיילוס חלק מסדרת הדגל LG G4, הרי שכעת משילה מעליו החברה את המיתוג הבעייתי והמבלבל.

מכשיר הפאבלט LG Stylus 2 מגיע עם עט סטיילוס אשר על פי החברה כולל ראש עט חדש ומדויק בהרבה. ב-LG מרחיבים ומציינים כי העט החדש ילווה במגוון אפשרויות תוכנה תואמות, אשר ככל הנראה יגיעו לצד ממשק משתמש מעודכן שישולב לצד מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו.

LG Stylus 2 (קרדיט: יח"צ LG)
LG Stylus 2 (קרדיט: יח”צ LG)

ממשק עט הסטיילוס יוצג למשתמשים עם הסרתו מגוף המכשיר דרך תפריט קיצורי דרך שיופיע על גבי המסך ויציע גישה לאפליקציית תזכירים (Pop Memo) ולאפליקציית סורק (Pop Scanner). ב-LG מציינים כי יכולת התראה תצורף גם היא למכשיר ותציג הודעה על גבי המסך במידה שנשכח עט הסטיילוס מאחור.

מפרטו הטכני של המכשיר כולל מסך in-Cell Touch בגודל 5.7 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה HD 720p בפריסה של 720×1280, מעבד מרובע ליבות בתדר שעון 1.2Ghz, זיכרון 1.5GB RAM מסוג LPDDR3, נפח אחסון על סך 16GB עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון מסוג microSD, סוללת 3,000mAh, מצלמה ראשית בעלת חיישן 13 מגה-פיקסל ומצלמת סלפי בעלת חיישן 8 מגה-פיקסל בחלקו הקדמי.

דגם ה-Stylus 2 תומך ברשת הדור הרביעי בטכנולוגיית LTE ומציע תמיכה גם בקישוריות WiFi מתקן 802.11b/g/n ובבלוטות’ 4.1. המכשיר יוצע בצבעים חום, שחור ולבן ויגיע בעובי של 7.4 מ”מ ובמשקל של 145 גרם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים