מארוול מכריזה על תחילת ההפקה של “שומרי הגלקסיה 2”

שומרי הגלקסיה 2 באדיבות פורום פילם

מארוול הכריזה כי צילומי סרט ההמשך ל”שומרי הגלקסיה” מ-2014 התחילו היום, ה-17 בפברואר, באטלנטה שבמדינת ג’ורג’יה בארצות הברית. סרט ההמשך צפוי להקרא “Guardians of the Galaxy Vol. 2” (“שומרי הגלקסיה כרך 2”), ומיועד לצאת למסכים בארצות הברית ב-5 במאי 2017.

הסרט הבא יבוים על ידי ג’יימס גאן (James Gunn), שהיה אחראי גם על הסרט הקודם. כוכבי “שומרי הגלקסיה” יחזרו לגלם את אותם הגיבורים: כריס פראט (Chris Pratt) בתפקיד פיטר קוויל/סטאר-לורד, זואי סלנדה (Zoe Salanda) בתפקיד גמורה, דייב בטיסטה (Dave Bautista) בתפקיד דראקס, וין דיזל (Vin Diesel) בתפקיד גרוט ובראדלי קופר (Bradley Cooper) בתפקיד רוקט.

דמויות מרכזיות נוספות שיחזרו הן יונדו, המגולם על ידי מייקל רוקר (Michael Rooker), נבולה שמשוחקת על ידי קארן גילאן (Karen Gillian) וקרגלין של שון גאן (Sean Gunn). להפקה יצטרפו גם מספר שחקנים חדשים, הבולט ביותר ביניהם הוא קורט ראסל (Kurt Russel) מ”הדבר” ו”הבריחה מניו-יורק”.

אחד מהאלמנטים הבולטים ב”שומרי הגלקסיה” היה פס הקול שלו, שהורכב משירי פופ קלאסיים שפיטר קוויל הקשיב להם על קלטת ווקמן ישנה. פס הקול של הסרט הבא יהיה מורכב מלהיטים דומים ככל הנראה, מהקלטת החדשה שפיטר מצא בסוף הסרט הקודם.

נ.ב. ספיידרמן

אחד מהדברים המעניינים בהודעה של מארוול לעיתונות הייתה הרשימה של סרטי מארוול שצפויים לצאת עד סוף 2017, שכן “ספיידרמן”, הצפוי לצאת ב-7 ביולי 2017 נכלל ברשימה. סרטי ספיידרמן הופקו עד כה על ידי אולפני סוני, ולכן לא נכללו ביקום הקולנועי של מארוול.

ידוע לנו כבר שאיש-העכביש יהיה נוכח ב”קפטן אמריקה: מלחמת אזרחים” ובשני סרטי “הנוקמים” הבאים, אך זה מרענן לראות שגם הסרט הבא של ספיידרמן עצמו יהיה כלול רשמית ביקום הקולנועי של מארוול. זה עדיין יהיה סרט של סוני, כך שיהיה זה מסקרן לראות באיזו מידה יהיו אנשי מארוול מעורבים בהפקה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים